آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بلوار غدیر باقرشهر از سه راه خیرآباد تا سه راه بهشت زهرا سرسبز می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت : به منظور افزایش سرانه فضای سبز باقرشهر بلوار غدیر از سه راه خیر آباد تا سه راه بهشت زهرا چمن کاری ، درختکاری ، کاشت گل های فصلی و دائمی به وسعت 12 هزار متر مربع در حال انجام است .

وی در ادامه افزود : این پروژه با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان آغاز شده ، مطالبات اولیه و نقشه برداری این پروژه به اتمام رسیده است و خاکبرداری آن در حال انجام است و به طور کلی اجرای این طرح تا 30 درصد پیشرفت داشته که امیدواریم با یاری خدا تا سه ماه آینده به اتمام برسد .

خدابنده لو با بیان اینکه شرايط محيطی مطلوب موجب آرامش روحی و روانی شهروندان می شود ، اظهار داشت : کارکردها اجتماعی بوستان ها و زيباسازی شهر با احداث و توسعه فضای سبز شهری محقق مي شود که بر اين اساس فضای سبز شهرداری در راستای تحقق اين اهداف گام برمی دارد.

احداث بوستان در ابتدای بلوار مددی شرقی

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر در ادامه از احداث یک بوستان در بلوار مددی شرقی به مساحت 8 هزار مترمربع خبر داد و تصریح کرد : قرار است در تپه شهرداری واقع در ابتدای بلوار مددی شرقی بوستانی به بهره برداری رسد که این بوستان شامل آب نما ، مبلمان شهری ، فضای سبز و وسایل بازی کودکان است که امیدواریم بتوانیم با احداث اینگونه بوستان ها گام موثری در جهت ارتقای فضای سبزی شهری برداریم .

وی در پایان یادآور شد : قرار است باغ پرندگان باقرشهر با وسعت 2500 متر به باغ وحشی با ارتقای مساحت 8 هزار متر تبدیل شده ودر تلاش هستیم با آوردن انواع گونه های حیوانات و تکمیل این باغ وحش که از ابتدای بهمن ماه سال 94 آغاز شده و تا پایان خرداد ماه 95 با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به طول می انجامد ، بتوانیم فضای تفریحی مناسبی برای شهروندان باقرشهری بوجود آوریم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.