آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امنیت از اولویت های درجه یک کشور است/نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم به فضاسازی ها توجه نکند

به گزارش راگانیوز ، آیت الله سید احمد موسوی اظهار داشت: امنیت از موضوعات اولویت دار نظام جمهوری اسلامی است و ناجا در تامین امنیت مردم نباید به فضاسازی ها توجهی کند.

DSC_0258

امام جمعه باقرشهر در ابتدای سخنان خود مطابق هفته های گذشته به شرح دعای امام زمان(عج) و همچنین دعوت به تقوا و بیان مصادیق آن در جامعه اسلامی پرداخت.

وی در ادامه به بیان حدیثی از امام سجاد(ع) در مورد تقوا پرداخت و اظهار داشت: همه موجودات به سوی خدا باز می گردند و در دنیای آخرت یک نمایشگاه بزرگ از اعمال انسان ها برپا می شود.

وی افزود: هر شخصی آنچه را که از اعمال خوب و بدش انجام داده می بیند و به همین دلیل باید از معصیت و نافرمانی خدا پرهیز کنید.

وی در ادامه حلول ماه شعبان، ماه بندگی و عبودیت خدا را به همه مردم تبریک گفت و اظهار داشت: باید همگی آماده حضور در ماه رمضان، ماه ضیافت بزرگ الهی شویم.

موسوی خاطرنشان کرد: مناسبت های مختلفی در ماه شعبان وجود دارد که می توان به ولادت سه اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسین و حضرت ابالفضل و امام سجاد(ع) اشاره داشت.

خطیب جمعه بخش کهریزک با اشاره به روز پاسدار گفت: به همه پاسداران عزیز که با فداکاری و ایثارگری در اقصی نقاط کشور، در برقراری امنیت تلاش کرده و زحمت می کشند تبریک گفته و امیدوارم خداوند به همه آن ها صحت و سلامتی عنایت فرماید.

وی با اشاره به ولادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز هم گفت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و چند سالی است که ائمه جمعه سراسر کشور از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از جانبازان و ایثارگران منطقه خود دیدن می کنند که ما هم به همین منوال در طول هفته گذشته از چندین تن از جانبازان منطقه دید و بازدید انجام دادیم.

وی با اشاره برگزاری برنامه عطرعاشقی در عصر امروز گفت: برنامه عطر عاشقی هر هفته جمعه ها به طور مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می شود و بنده هم از همه شما مردم عزیز دعوت می کنم تا با حضور گسترده در برنامه امروز، در برپایی باشکوه تر این برنامه کمک نمایید.

آیت اله موسوی در ادامه گفت: در آستانه دهه مهدویت قرار داریم و متعاقبا برنامه ها و جشن های مختلفی را در این ایام شاهد خواهیم بود؛ از همه برگزار کنندگان این گونه مراسم ها استدعا دارم تا جشن هایشان به گونه ای باشد که دل امام زمان(عج) را به درد نیاورند و برنامه ها در شان امام زمان(عج) برگزار شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی انتظامی اشاره کرد و تصریح کرد: امنیت از موضوعات اولویت دار نظام جمهوری اسلامی است و ناجا در تامین امنیت مردم نباید به فضاسازی ها توجهی کند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره)، سرهنگ حسینی فرمانده بسیج باقرشهر و دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.