آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتقاد امام جمعه ورامین از رییس جمهور / رییس جمهور در ۵ سال گذشته به ورامین سفر نکرده است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: دانشگاه و دانشجو از سرمایه های بزرگ کشور است، که به برکت انقلاب اسلامی شکوفاتر شده است، در سال ۵۵ تعداد دانشگاه های کشور ۲۲۳ مورد بود، حال آن که در سال ۹۵ این تعداد به ۲ هزار و ۶۴۰ مورد رسیده است.

وی با بیان این که زمان طاغوت همواره سعی بر دور نگاه داشتن دانشگاه ها از رشد و خلاقیت و خودباوری بود، افزود: اما به برکت انقلاب اسلامی و حرکت الهی امام(ره) دانشگاه و دانشجوی مسلمان و فرهیخته امروز شاهد رشد، ابتکار و پیشرفت در تمام عرصه های علمی و دانشگاهی هستیم.

نگاه ابزاری به دانشگاه و دانشجو خیانت است

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تلاش برخی جریانات سیاسی برای موج سواری در دانشگاه ها و استفاده ابزاری از دانشجویان گفت: این نگاه به دانشگاه خیانت است، دانشجویان باید بیدار باشند و در برابر فتنه ها و انحرافات به موقع موضع گیری کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه ورامین به ناراحتی دشمنان از حاکمیت ارزش ها در کشور ما اشاره کرد و افزود: امروز توجه به فرهنگ جامعه امری ضروری است، اما با کمال تاسف مساله فرهنگ همواره با بی مهری های جدی در سطوح مختلف همراه بوده است.

محمودی سپس با انتقاد از سفر نکردن رییس جمهور به ورامین در ۵ سال عمر ریاست جمهوری خود، گفت: افسوس می خوریم، که با توجه به این همه امکانات، منابع طبیعی، فرصت های اجتماعی و نیروهای توانمند در ورامین چرا به این منطقه توجه لازم نمی شود و حق ورامین ادا نشده است.

گلایه از بی مهری های رسانه ملی به شهرستان های تهران

وی ضمن انتقاد از عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ورامین گفت: طرح هست، امضا هست، اما عمل نیست، که از جمله آن می توان به احداث اردوگاه دانش آموزی در ورامین، سالن دائمی نمایشگاه، معرفی تولیدات ورامین به منظور تحقق شعار سال و … اشاره کرد، ورامین شهر بدون دخانیات است و امروز دخانیات به سم مهلک جوانان و خانواده ها تبدیل شده است، اما عزم جدی برای مقابله با آن مشاهده نمی شود.

خطیب جمعه ورامین نماز ورامین با بیان این که نماز جمعه بهترین سنگر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است، گفت: متاسفانه بسیاری از کسانی که در حوزه های فرهنگی فعالیت دارند، نماز جمعه را محور نمی بینند، چرا در جذب جوانان، دانش آموزان، ورزشکاران و بسیجیان از سنگر نماز جمعه به شیوه ای مناسب استفاده نمی شود.

وی ضمن تقدیر از خبرگزاری ها و رسانه ها به انتقاد از رسانه ملی پرداخت و اضافه کرد: خبر تخریب چند ماشین با عنوان « اشرار کفن پوش» در رسانه ملی پخش می شود، اما فرهنگ کفن پوشی که افتخار مردم این دشت است و دفاع از مرجعیت و ولایت آن ها است، نادیده گرفته شده و خبر برگزاری همایش « ورامین انقلابی» نادیده گرفته می شود، این بی مهری ها در حوزه های فرهنگی شهرستان های استان تهران قابل قبول نیست، امیدواریم مسئولان فکری برای این شهرستان های پر جمعیت کنند.

برخورد نظام اسلامی با عاملان حمله تروریستی چابهار قاطع خواهد بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حمله تروریستی روز گذشته چابهار را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایجاد ناامنی در کشور ما در دستور کار دشمنان قرار دارد، پس از اهواز شاهد این جنایت در چابهار بودیم، باید بدانیم، دشمن بیکار نیست و در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به نظم و مردم بوده، اما تاکنون موفق نشده است و به زودی شاهد برخورد قاطع نظام اسلامی با عوامل این جنایت خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.