آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انعکاس ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی ری در شبکه پنجم سیما

خبرگزاری فارس: انعکاس ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی ری در شبکه پنجم سیما

به گزارش راگانیوز ، هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی، به ریاست حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری و با حضور برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، هدایت‌الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در تالار اجتماعات فرمانداری ری برگزار شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به کارکرد جلسات شورا در راستای اعتلای فرهنگ شهرستان اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که هجمه‌­های فرهنگی از گوشه گوشه دنیا، جوانان ما را هدف قرار داده و باید تمام ظرفیت‌­های کشور در خدمت استخراج یک مدل فرهنگی قرار گیرد که ضمن داشتن جاذبه برای جوانان از حریم فرهنگی جامعه نیز صیانت شود.

وی گفت: این مسئله، دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است که وظیفه داریم به آن جامه عمل بپوشانیم، بنابراین نارسایی‌­های فرهنگی است که معضلات اجتماعی را به بار می‌آید.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی در هماهنگی و هم‌گرایی بین دستگاه‌های فرهنگی، کمک بزرگی می‌کند و باید با استفاده از ظرفیت شهرستان، اصلاحات فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

وی نقش فرهنگ را در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، بسیار مهم توصیف کرد و افزود: اصحاب فرهنگ و هنر با تولید آثار و فرهنگ‌سازی می‌توانند نقش بسزایی در تقویت و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین نوید داد که شبکه استانی صدا و سیما به صورت مستقل ایجاد و بخش بزرگی از طرفیت شهرستان ری در این شبکه منعکس شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.