آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری فارس: پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث

به گزارش راگانیوز ، مسلم خرمشاد از پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

وی با اعلام این خبر تشریح کرد: بر اساس مجوز و اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت، مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از میان برادران و خواهران علاقه مند به تحصیل دانشگاهی در مقطع کارشناسی بدون کنکور و به شیوه مجازی (غیر حضوری)  در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث در ارتباط با مدارک متقاضیان افزود: داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از شرایط اصلی ثبت نام است.

خرمشاد در ادامه عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این مرحله تا 25 مهرماه بوده و داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir  ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی همچنین به مزایای تحصیل مجازی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه مدرک رسمی کارشناسی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش بدون کنکور و بدون محدودیت سنی، تحصیل به صورت کاملاً غیرحضوری از طریق شبکه اینترنت همراه با لوح‌های آفلاین آموزشی و جزوات، پشتیبانی آموزشی و فنی در طول تحصیل، ارائه معافیت تحصیلی ( برادران ) و امکان تحصیل همزمان و برگزاری آزمونها در بیش از 30 حوزه آزمون داخل و خارج از کشور از مزایای تحصیل در این مرکز می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن گویای مرکز 02151290 تماس حاصل فرمایند.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به عنوان یکى از مراکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الکترونیکی، امکان فراگیری علوم و معارف قرآن و حدیث را براى طیف وسیعی از مشتاقان فراهم ساخته است. در این مرکز، رشته‌های مصوب دانشگاهىِ مورد تأییدِ وزارت علوم و همچنین دوره‌های آزاد، در حوزه علوم و معارف قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام به صورت غیر حضورى و از طریق اینترنت ارائه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.