آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۹۶ در سالن اجتماعات شهرداری باقرشهر برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ آرویی با اعلام این خبر گفت :با توجه به نزدیک شدن فصل بهار ، اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۹۶ با حضور جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری برپا گردید .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر افزود : در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان در ایام عید نوروز و همچنین آماده سازی فضای سطح شهر ، این جلسه با حضور مدیران و پرسنل برپا شده تا برنامه ریزی های مدون برای استقبال از بهار صورت گیرد .

وی در ادامه تصریح کرد : در این جلسه معاونت اجرایی ، مسئول واحد زیباسازی ، مسئول واحد موتوری ، مسئول واحد حوادث ، مسئول فرهنگسرای استادشهریار ، مسئول فرهنگسرای آفتاب ، مسئول فرهنگسرای عطرنرگس ، مسئول واحد سلامت،  نماینده واحد عمران ، نماینده واحد ترافیک ، نماینده واحد روابط عمومی ، مسئول واحد آتش نشانی ، مسئول واحد فضای سبز و جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی حضور داشتند .

آرویی با اشاره به اینکه مسئول و نماینده واحدها نسبت به وظایف خود توضیحاتی ارائه نمودند ، تصریح کرد : واحدهای آتش نشانی ، حوادث و موتوری در ایام چهارشنبه سوری و عید نوروز در آماده باش کامل به سر خواهند برد و همچنین واحدهای زیباسازی ، فضا سبز و خدمات شهر نسبت به رنگ آمیزی و بازپیرایی فضای سبز و ارائه خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر اقدام نموده اند .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در پایان گفت : شهردارنیز درجلسه حضور داشته ونسبت به انجام وظایف و دادن بهترین خدمات به شهروندان توسط شهرداری باقرشهر تاکید داشت .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.