آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری برگزارشد/ مجریان انتخابات از رای مردم با جان و دل صیانت کنند

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در ابتدای جلسه طی سخنانی فرایند انتخابات در کشور را از چند حیث مهم برشمرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از این حیث که می تواند موجب تغییر، تنظیم و تاثیر بسیار زیاد در روابط بین المللی و سیاست های خارجی شود مورد توجه تمام کشورهای دنیا و منطقه است.
وی اضافه کرد: با حضور دولت دکتر روحانی در راس دولت تدبیر و امید نگاه بین المللی به ایران به سرعت تغییر پیدا کرد و از یک نگاه خصمانه ، تهدید و تحریم به یک سیاست مدارا و گفتگو تبدیل شد.
جمالی پور رئیس جمهور را نماد ملی و همچنین مسوول نهاد اجرایی کشور دانست و افزود: انتخاب رئیس جمهور می تواند بر آینده کشور همراه با امنیت پایدار، معیشت و رفاه اجتماعی موثر واقع شود.
فرماندار ری در بخش دیگر سخنان خود به مقوله مهم و حساس انتخابات پیش رو پرداخت و با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده عالی دولت و همچنین مجری انتخابات در شهرستان از دوجهت باید فعالیت کرد، تصریح نمود: از طرفی باید بر اساس سیاست ها ، برنامه ها و آرمانهای دولت حرکت نموده و در کلیات از شخص رئیس جمهور و برنامه هایش باید دفاع کنیم.
وی تاکید نمود: در این راستا باید از غلو و بزرگنمایی کردن امور پرهیز کرد تا موجب سلب اعتماد مردم از نظام نگردد.
فرماندار ری در ادامه افزود: از طرفی نیز به عنوان مجری انتخابات به عنوان نماینده مردم در انتخابات باید با تمام وجود و از جان و دل حافظ و امانت دار آراء و تصمیم مردم باشیم.
وی با بیان اینکه مجریان انتخابات فارغ از هرگونه نگاه و سیاست های در چارچوب دولت  ارتباط مستقیم با مردم دارند، تصریح کرد: رای مردم حق الناس است و باید به شایستگی و قدرت و بسیج همه ظرفیت ها از آن صیانت کرد چرا که وارد کردن کوچکترین خدشه ای به این امانت و دستاور بزرگ مردم از بین بردن اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.
وی اذعان داشت: مردم در انتخابات برمبنای شعارهای  همراه با پشتوانه علمی، عقلی، تحقیق و منطق تصمیم خواهند گرفت و رای خواهند داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود خطاب به مجریان و متولیان انتخابات تاکید کرد: در تشکیل هیئت های اجرایی حتما باید افرادی امین ، خداشناس ، وظیفه شناس و بدون تعصب جریانی و حزبی انتخاب شوند.
وی گفت: مجریان انتخابات اگر احساس کنند در در شعبه  یا حوزه انتخاباتی رعایت  امانت داری و صیانت آراء صورت نمی پذیرد بدون ملاحظه برخورد نمایند و انتخابات و فرآیند رای گیری آن شعبه را لغو نمایند.
جمالی پور در پایان اظهار داشت: مجریان انتخابات بر اساس آسیب شناسی هایی که در ادوار گذشته انتخابات صورت گرفته است، در این دوره در صدد رفع آنها باشند .
شایان ذکر است در این جلسه اعضای ستاد انتخابات شهرستان احکام خود را به شرح ذیل دریافت نمودند:
۱ – هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ری
۲ – هادی تمهیدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری
۳ – مهدی مجیدی رئیس کمیته پشتیبانی انتخابات
۴ – سید ناصر موسوی رئیس کمیته بازرسی
۵ – حمید رضا آرمانمهر دبیر ستاد انتخابات
۶ – مهرداد احمدی رئیس کمیته حقوقی
۷ – امین بابایی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی
۸ – مهدی رضیئی رئیس کمیته حراست
۹ – هادی حسین خانی رئیس کمیته امنیتی
۱۰ – غلامرضا محمدی رئیس کمیته آموزش
۱۱ – و بخشداران شهرستان ری به عنوان رئیس هیاتهای اجرایی بخش تابعه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.