آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرانه ورزشی و فضای سبز قمصر به حد مطلوب رسیده است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، یار مراد احمدوند رییس شورای اسلامی قمصر گفت: شوراها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند، نهادهای مدیریتی منسجمی که وظیفه دارند ساختار مدیریتی کشور را به سمت مردم سالارانه شدن سوق دهند. مشارکت مردم را در اداره امور و تصمیم گیری درباره مسائل مختلف مرتبط با محل زندگی خود آسان کنند و در نهایت عاملی برای ارتقای سطح زندگی مردم  باشند.
وی افزود:شورای اسلامی قمصر با تلاش های فراوان سعی کرده است تا محرومیت ها و مشکلات را به حداقل برساند و با مشارکت مردم امور روستا را به بهترین شکل انجام دهد.
وی بیان کرد:سرانه ورزشی و سرانه فضای سبزقمصر بسیار خوب است و با احداث سالن  ورزشی چند منظوره ، پارک دلگشا و درخت کاری به افزایش سرانه ها و رفاه اهالی کمک شد.
احمدوند با اشاره به پارک دلگشا اظهار کرد: در گذشته محل فعلی پارک دلگشا گاوداری و به صورت اتاقک مسکونی تبدیل شده بود همچنین ارازل و اوباش در آن محل که معروف به اردوگاه نیک سیرت بود تجمع می کردند.
رییس شورای اسلامی قمصر گفت: برای تملک ، خریداری زمین ، تخلیه و تخریب آن حدود ۳ سال زمان برد که آرزوی دیرینه اهالی قمصر رفع این مشکل بزرگ بود.سپس اقدام به ساخت آن نمودیم که در سال۹۲ و ۹۳مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان در سال ۹۴ مبلغ ۹۰ میلیون تومان و در سال ۹۵ مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شد .
وی اظهار کرد: داخل این پارک که پارک دلگشا نامیده شد توسط سپاه روح الله باقرشهر اسکلت فلزی سالن ورزشی و فرهنگی با مساحت ۴۰۰ متر مربع ساخته شد و فندانسیون و ساخت آن بر عهده دهیاری و شورای اسلامی قمصر شد.
در ادامه احمدوند افزود:نام این مجموعه شهید سردار همدانی از مدافعان حرم است که برای غنی سازی اوقات فراغت اهالی قمصر آماده بهره برداری است.امکانات این مجموعه شامل: لوازم ورزشی بزرگسالان، لوازم ورزشی کودکان، فضای سبز، کتابخانه وامکانات رفاهی می باشد.
وی در پایان گفت: شورا ها می توانند نقشی جدی در مسایلی چون کارآفرینی ، توانمند سازی ، اجرای پروژه های عمرانی بومی و اساسی ، ایجاد ارتباط متقابل میان نهادهای کلان و بدنه جامعه و همچنین توسعه اعتماد عمومی و افزایش مشارکت داشته باشند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.