آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین سالگرد شهدای خان طومان در ری برگزار شد

اولین سالگرد شهدای خان طومان در ری برگزار شد
به گزارش راگانیوز ، در این مراسم باشکوه جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان از جمله نصراله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری و شهردار منطقه ۱۸ در این منطقه برگزار شد.
حسین نصراله در حاشیه این مراسم گفت : شهدایی که در خان طومان به شهادت رسیدند مردانی  ایثارگر هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) از دیار خویش هجرت کرده و در منطقه خان طومان سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند .
وی افزود : ۲۱ دی ماه سال ۹۴ در عملیاتی که با حضور نیروهای مقاومت به عملیات الخالدیه (خان طومان) معروف شد، ۱۳ تن از رزمندگان یگان ویژه فاتحین تهرانی جبهه سوریه به شهادت رسیدند.
نصراله گفت: عملیات ۲۱ دی ماه نیروهای فاتحین دروازه پیروزی های بعدی نیروهای مقاومت در آزادی ۲ شهر شیعه نشین نبل و الزهرا بود؛ چنانچه فرمانده این عملیات معتقد است؛ عملیات نیروهای فاتحین عملیاتی ایذایی و جهت منحرف کردن دشمن از منطقه ای بود که پس از آن به دست نیروهای جبهه مقاومت آزاد شد.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم هایی  فرصتی برای گرامیداشت شهدای گرانقدر بوده و باعث می شود یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود افزود: در پرتو برگزاری چنین مراسم هایی ارزشها، ایثارگریها و رشادتهای شهدا به نسل جوان منتقل می شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.