آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایجاد موجی نو در ورزش بانوان روستای قمصر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر علی فرجی دهیار قمصر گفت: هیچ حرکت فرهنگی بدون توجه به‌سلامت زنان و مادران میسر نخواهد بود.
وی افزود: ایجاد بستر مناسب جهت فضایی برای تحرک و ورزش بانوان و پرداختن به مسائل روحی و مشکلات روانی که آستانه تاب‌آوری و تحمل را تسهیل کند امری بدیهی و غیرقابل‌انکار است.
دهیار قمصر، بابیان اینکه زنان سالم، فرزندان و خانواده سالم و درنهایت جامعه سالم را می‌سازند، گفت: جامعه‌ای می‌تواند به نشاط روحی دست پیدا کند که به نیازهای ورزشی زنان جامعه و نیازهای علمی او توجه ویژه شود که در این صورت نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای تحکیم ارکان جامعه است.
وی به آماده نمودن بستر مناسب در شب برای فعالیت ورزشی بانوان شاغل روستای قمصر اشاره کرد و گفت: دهیاری قمصر با اختصاص دادن یک سانس3 ساعت استادیوم ورزشی شهدای قمصر در شب برای استفاده بانوانی که شاغل هستن و در ساعات اولیه صبح زمانی برای پیاده روی و فعالیت ورزشی نداشتن ، فراهم نموده است.
علی فرجی ابراز امیدواری کرد: در سایه این نگاه ویژه دهیاری به‌سلامت و ورزش موج نو در عرصه ورزش بانوان روستای قمصر اعم از شاغل و خانه‌دار ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است بانوان شاغل و غیر شاغل روستای قمصر از فضاهای حداقلی موجود برای ورزش و تحرک استفاده کنند تا در سایه سلامت جسمی به‌سلامت روحی و روانی برسند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.