آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایران در تصمیم‌گیری‌های سیاسی استقلال کامل دارد

به گزارش راگانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرری که با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مصلای بزرگ شهرری برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش با اشاره به سفر اخیر وزیر اقتصاد آلمان به ایران، اظهار داشت: وزیر اقتصاد آلمان قبل از سفرش به ایران عنوان کرده بود در صورتی به ایران می‌روم که آنان اسرائیل را به رسمیت بشناسند.

وی با بیان این‌که باید دولت چنین شخص بی‌حیا را به کشور راه ندهد، گفت: آن‌ها پس از سال‌ها باید بدانند که این ایران است که برای حضورش در جایی شرط می‌گذارد نه آن‌ها و این نشان دهنده عدم شناخت آن‌ها از اختیارات جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: غرب و اروپا باید بفهمند که جمهوری اسلامی ایران در تصمیم‌گیری‌های سیاسی استقلال کامل دارد.

اقدام قاطع قوه قضائیه و قوه مقننه در واکنش به اظهارات سخیف وزیر اقتصاد آلمان نشان از غیرت دینی آنان است

وی با اشاره به واکنش قاطع قوه قضائیه و مقننه به اظهارات سخیف وزیر اقتصاد آلمان بیان داشت: اقدام مقتدرانه رئیس دستگاه قضا و رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف وزیر اقتصاد آلمان نماد غیرت دینی و ملی آنان است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت گفت: موصل آخرین پایگاه داعش بود که هم‌اکنون در آستانه آزاد سازی است.

وی افزود: گروه تکفیری داعش با استخراج نفت موصل آن را با نازل‌ترین قیمت به برخی از دولت‌ها می‌فروختند و این منطقه برای گروه ترویستی داعش منبع درآمد هم بود.

امام جمعه شهرری منهدم کردن کشتی امارات از سوی انصارالله را زهر چشمی برای دشمنان اسلام خواند و تصریح کرد: این اقدام سبب هراس دشمنان اسلام شد که این روحیه مبارزه‌گری یمن قابل تقدیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.