آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایران کانون امنیت و آرامش است/ انقلاب اسلامی امتداد عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است

خبرگزاری فارس: ایران کانون امنیت و آرامش است/ انقلاب اسلامی امتداد عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است

 به گزارش راگانیوز ، سردار نعمان غلامی بعدازظهر امروز در آیین سیزدهمین یادواره شهدای بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به شاخصه‌ها و ویژگی‌های بارز شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های بارز شهدای والامقام انقلاب اسلامی انس و الفت با قرآن کریم است.

وی جنس 29 شهید والامقام مجتمع صنعتی سیمان تهران را از ایمان و اعتقاد دانست و گفت: جنس این شهدای والامقام از سیمان و .. نبود بلکه از جنس، ایمان، تقوا، اعتقاد و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و … است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تاکید بر برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد: یادواره‌های شهدا ضمن یادآوری مجاهدت و ایثارگری شهدای والامقام انقلاب اسلامی باب جدیدی در مسیر خدمت‌رسانی در راه شهدا و امام شهدا در دوران مسئولیت انسان باز می‌کند.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: هنگامی که بچه‌های تفحص در منطقه فکه برای یافتن پیکر پاک شهدا تلاش می‌کردند با یک گور دسته جمعی روبرو می‌شود، محلی که رزمندگان فاتح خط پس از حماسه‌آفرینی در محاصره قرار می‌گیرند. در پیراهن یکی از رزمندگان دفترچه‌ای می‌یابند که در آخرین برگ‌های این دفترچه نوشته شده بود «امروز روز پنجمی است که در محاصره قرار داریم. آب و نان جیره‌بندی شده است». در حالی که وی و تعدادی از مجروحان و رزمندگان در اوج عطش قرار داشتند، در دفتر خود می‌نویسد «فدای لب تشنه امام حسین (ع)».

سردار غلامی عنوان کرد: همه این اسناد و دست‌نوشته‌ها و دل‌نوشته‌های رزمندگان اسلام گواه دلدادگی آنان به خداوند است.

وی با اشاره به وضعیت منطقه گفت: امروز در منطقه خاورمیانه و دورتادور ایران اسلامی شاهد ناآرامی و التهاب هستیم اما انقلاب اسلامی ایران در این منطقه پر از آتش و جنایت و … کانون امنیت و آرامش است و این مهم مرهون ولایت فقیه، خون پاک شهدا والامقام و ایستادگی خانواده معظم شهداست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی در حالی که سوریه، عراق، لیبی و … در حاشیه ایران اسلامی با چالش و درگیری روبرو هستند، در اوج آسایش است و این عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی یکی از دستاوردهای رزمندگان اسلام و انقلاب است.

انقلاب اسلامی امتداد بعثت و عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است

وی انقلاب اسلامی ایران را در امتداد بعثت و عاشورا و زمینه‌ساز ظهور دانست و تاکید کرد: ملت غیور ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و در پرتو ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و با ارشادات رهبر معظم انقلاب و تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و با عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت و توسل به حضرت ربوبیت روز به روز گام‌های بلندی را در راستای اعتلا و پیشرفت‌های روزافزون خواهند بود.

سردار غلامی خانواده معظم شهدا را اسوه‌های صبر و استقامت خواند و گفت: خانواده معظم شهدا با تمام وجود همه هستی خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و به‌عنوان الگوهای بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی جاودان و ماندگار شدند.

باید برای رفع مشکلات مردم همانند شهدا جهادی عمل شود

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بالاترین کارآمدی را در دنیا خلق کردند و جان خود را تقدیم کردند تا آسایش و آرامش برای ملت ایران به ارمغان بیاید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: شهدا والامقام انقلاب اسلامی برای اعتلای انقلاب اسلامی جهادی عمل کردن و امروز نیز باید همگان برای رفع مشکلات مردم جهادی به‌میدان آمده و با اقدامی جهاد گونه برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش فارس، بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران در دوران دفاع مقدس 29 لاله گلگون کفن را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

شهیدان والامقام رسول سیفی، هادی بالار، سید مهدی جعفری، محمد گیلانی، سید مجتبی جعفری، یعقوب همتی، حسین آقا بیگ، غلامحسین یزدی، حجت‌اله روستایی، فضل‌اله نور، داود اسماعیلی، قاسم تکلو، علی نوری، اکبر پشتکوهی، محمود مختاری، رضا نگهداری، حبیب‌اله شاملو، محمد ورامینی، اصغر امیری، علی دامنکشان، محمد رستم، ایوب جودکی، محمد حسین کریم، علی اصغر عابدینی، ابراهیم قراری، محمد جبرائیلی و حسن عباسعلی از شهدای والامقام مجتمع صنعتی سیمان تهران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.