آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بارش‌های بهاری در جنوب تهران مدیریت شد

خبرگزاری فارس: بارش‌های بهاری در جنوب تهران مدیریت شد

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمهیدات مدیریت شهری برای کنترل و مدیریت بارش‌های بهاری در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: با توجه به فصل بهار و بارندگی‌های احتمالی، پاکسازی و لایروبی تمام مسیل‌ها و کانال‌های فرعی و اصلی این منطقه جنوبی در قالب طرح استقبال از بهار به‌صورت ویژه و طرح‌های جهادی انجام شد تا در زمان بارندگی‌های فصلی دچار بحران‌های احتمالی نشویم.

شهردار منطقه 20 افزود: پیش از شروع بارش‌های بهاری، 82 هزار متر طول از کانال‌های درجه یک، دو و سه منطقه 20، لایروبی، پاکسازی و رسوب‌برداری شد.

وی ادامه داد: لایروبی 20 حوضچه رسوب‌گیر، 20 تله آشغال‌گیر و رسوب‌برداری حدود 200 تن از مخازن صالح‌آباد از دیگر تمهیدات مدیریت شهری در راستای رفع بحران‌های احتمالی بوده که با تلاش شبانه‌روزی عوامل مدیریت شهری انجام شده است.

صفوی به شناسایی نقاط حساس و آب گیرهای احتمالی نیز اشاره کرد و گفت: نقاط شناسایی شده نواحی هفت‌گانه، مورد رصد و نظارت مستمر نیروهای اجرایی و ستادی مرتبط است تا مورد بحرانی خاصی پیش نیاید.

وی یادآور شد: منطقه 20 جنوبی‌ترین نقطه شهر تهران است که بخش اعظمی از آب‌های سطحی و بارش‌های باران در پایتخت به این منطقه هدایت می‌شوند به همین منظور تمهیدات پیش‌بینی شده در این منطقه جنوبی بیش از سایر مناطق است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به آماده‌باش عوامل مدیریت شهری، فراهم‌سازی زمینه آسایش و رضایت شهروندان، به‌ویژه در تعطیلات نوروز را از مهمترین اولویت‌های این مجموعه در نخستین روزهای سال جدید برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.