آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضرورت عزم جدی دولت و ملت در جهت تحقق برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: ضرورت عزم جدی دولت و ملت در جهت تحقق برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از بخشداری قلعه‌نو، ایمان قربانی ضمن تبریک عید خجسته نوروز که امسال معطر به رنگ و بوی فاطمی است به ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را به‌عنوان یک آیین بزرگ، عزیز و گرامی می‌دارند، اظهار داشت: نوروز به معنای نو شدن و پایان کهنگی‌هاست، نوروز به معنای آغاز شکوفایی‌ها است و ما همه از خداوند بزرگ می‌خواهیم که همه روزهای میهن ما، نوروزی و همه فصول حیات ما، بهاری باشد.

وی گفت: سالی که گذشت با تمام فراز و نشیب‌های آن سالی پر از افتخار، موفقیت و دستاورهای ارزشمند برای ملت بزرگ ایران و نمود فرمایش رهبر معظم انقلاب در مفهوم همدلی و هم‌زبانی در تمام عرصه‌ها در کشور مشهود بود.

بخشدار قلعه‌نو افزود: موفقیت‌های کشور و ملت بزرگ ایران در بحث انرژی هسته‌ای، تحولات بزرگ اقتصادی، روابط با دنیا در عرصه‌های مختلف و لغو بسیاری از تحریم‌ها از جمله این موفقیت‌هاست.

وی بیان داشت: به فرجام رساندن برجام به‌عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای ملت ایران در سال گذشته نمونه بارزی از تلاش دولت خدمتگزار تدبیر و امید و همدلی و هم‌زبانی ملت با دولت در به سرانجام رساندن این مساله مهم و اساسی کشور است که راه را برای شکوفایی هرچه بیشتر در بسیاری از زمینه‌ها در کشور هموار می‌کند.

قربانی خاطرنشان کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، نشان از ضرورت عزم جدی دولت و ملت در جهت تحقق برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی در راستای همدلی و هم‌زبانی به‌منظور توسعه هرچه بیشتر کشور در تمام عرصه‌هاست.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات صورت گرفته در سطح بخش قلعه‌نو در قالب ستاد تسهیلات نوروزی همچون هماهنگی‌های صورت گرفته با جهاد کشاورزی در خصوص توزیع مناسب و متوازن میوه در سطح بخش، هماهنگی‌ها و زحمات عزیزان راهداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، شهرداری‌های ناحیه 6 و 7 منطقه 20، شوراها و دهیاری‌ها و تمام عزیزان دیگر که به نوعی در این زمینه فعالیت کردند قدردانی می‌کنم.

بخشدار قلعه‌نو در پایان تصریح کرد: ضمن تبریک سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به ملت شریف ایران و تمام عزیزانی که در دستگاه‌های مختلف برای هرچه باشکوه برگزار شدن آیین نوروز در کشور تلاش کردند، برای تمام آنان که در عرصه‌های مختلف در راه تحقق آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و همچنین خدمت‌گزاران مردم در دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان موفقیت، سلامتی و بهروزی مسئلت می‌کنم و امید دارم که در سال جدید در سایه برنامه‌ریزی‌های اقتصاد مقاومتی، اقدام ما به عمل منجر شده و شاهد توسعه، رفاه و پیشرفت هرچه بیشتر در تمام عرصه‌ها در کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.