آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید شهردار و رئیس شورای شهر باقرشهر از روند پیشرفت بوستان طبیعت و حیات وحش

بازدید شهردار و رئیس شورای شهر باقرشهر از روند پیشرفت بوستان طبیعت و حیات وحش

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، صبح روز گذشته شهردار ، رئیس شورای شهر و مدیران شهرداری از روند پیشرفت بوستان طبیعت و حیات وحش وافع در بوستان عطر سیب باقرشهر بازدید به عمل آوردند .

در حاشیه این بازدید شهردار باقرشهر به خبرنگار ما گفت : برای ما باعث افتخار است که با کمک و یاری نیروهای جوان و مجرب در شهرداری باقرشهر توانسته ایم فضای تفریحی بسیار خوبی برای شهروندان باقرشهری فراهم کرده تا مردم خوب باقرشهر بتوانند اوقات فراغت خود در فضای سبز مطلوب در کنار خانواده بگذرانند .

وی با اشاره به اینکه بوستان طبیعت و حیات وحش باقرشهر یکی از پروژه های خوب عمرانی است ، افزود : بازدید از باغ وحش یکی از تفریحات جذاب به شمار می آید در همین راستا ما در صدد هستیم با اضافه کردن انواع گونه های جانوری این مجموعه را گسترش دهیم .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه ضمن بازدید از روند پیشرفت حیات وحش ، اظهار داشت : از آنجایی که توسعه شهرها و گسترش زندگی آپارتمانی فرصت بودن در کنار طبیعت و حیوانات را از همگی گرفته است امیدواریم با احداث باغ وحش بتوانیم اوقات فراغت شهروندان را به بهترین نحو پر کنیم .

وی تصریح کرد :بوستان طبیعت و حیات وحش باقر شهر در سطح استان تهران پروژه ای بی نظیر است که در صدد تامین زیرساخت های رفاهی شهروندان توسط شهرداری باقرشهر صورت گرفته است .

لازم به ذکر است ؛ بوستان طبیعت و حیات وحش شهرداری باقرشهر از جمله مراکز تفریحی است که توسط کارشناسان این شهرداری راه اندازی و تجهیز شده است. این باغ دارای انواع گونه های جانوری است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.