آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید مدیر عامل شرکت ملی پخش از تاسیسات انبار نفت ری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سیدمحمدرضا موسوی خواه در این بازدید که با حضور مدیر منطقه تهران و رییس HSE ستاد انجام شد، ضمن دیدار و تبریک سال نو با کارکنان عملیاتی انبار نفت ری و تاسیسات ۱۸۰۰۰ تنی گاز مایع، از تصفیه خانه ری و دیگر تاسیسات این انبار بازدید کرد.

موسوی خواه همچنین در خصوص آمادگی کامل منطقه به منظور سوخترسانی به مسافرین نوروزی در روزهای پایانی تعطیلات که با حجم بالای ترافیک در مسیرهای ورودی به کلان شهر تهران مصادف خواهد بود تاکید کرد و افزود: وضعیت عملیاتی انبارهای نفت منطقه و ذخیره فرآورده های نفتی مطلوب است .

مدیرعامل شرکت ملی پخش در ادامه از کارکنان منطقه تهران که سال گذشته را با موفقیت کامل در عرصه سوخترسانی پشت سر گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در ادامه این بازدید، جزئیات پروژه ظرفیت انتقال فرآورده ATK به فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهمترین پروژه های انبار نفت ری در ضریب پایداری عملیاتی سوخترسانی به فرودگاه مذکور، مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است که با اجرای فاز دوم این پروژه ضمن تجهیز خطوط انتقال ATK فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد به سیستم میترینگ، انتقال همزمان سوخت هوایی به فرودگاه های فوق با ظرفیتی حداقل معادل دو برابر وضعیت فعلی میسر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.