آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید هیئت دانشگاهی آذربایجان غربی از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی شبکه بهداشت ” ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه هیئتی از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با حضور در پایگاه مراقبت بهداشت مرزی شبکه شهرری مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) از فعالیت‌های این واحد بازدید کردند.

دکتر ایرج بدلی مدیر گروه بیماری‌های واگیر و نیلوفر ملک پور کارشناس برنامه IHR   و حسین جوانمرد کارشناس مبارزه با بیماری‌های ارومیه به همراه دکتر اکبری کارشناس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت (مسئول پایگاه‌های بهداشت مرزی) در این بازدید حضور داشتند.

بازدیدکنندگان با حضور در بخش‌های مختلف پایگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های شبکه بهداشت شهرستان ری قرار گرفتند.

بررسی فعالیت کارکنان در مورد مسافران ورودی مانند انجام معاینات سرپایی و غربالگری و کنترل ازنظر وجود علائم خطر مانند تب و همچنین بازدید از فعالیت‌های انجام‌شده برای مسافران خروجی ازجمله آموزش چهره به چهره، توزیع جزوات آموزشی و پخش اسلاید از فعالیت‌هایی بود که توسط بازدیدکنندگان انجام شد. همچنین توضیحاتی در مورد واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر در هنگام سفر به کشورهای همسایه ارائه شد.

در پایان جلسه‌ای با حضور بازدیدکنندگان و مسئولین و کارکنان پایگاه برگزار شد و طرفین ضمن تبادل اطلاعات در خصوص اهمیت اجرای دقیق برنامه‌های بهداشتی در چنین واحدهایی تأکید کرده و این فعالیت‌ها را ضامن توسعه سلامت در جامعه دانستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.