آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بانوان آموزش و پرورش منطقه کهریزک تقدیر شدند

راگانیوز: از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در شهرری تقدیر به عمل آمد.
 بانوان آموزش و پرورش منطقه کهریزک تقدیر شدند استان تهران - خبرگزاری مهر: از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در شهرری تقدیر به عمل آمد. به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش این منطقه با استناد به قرآن گفت: مقام زن در اسلام چنان است كه در قرآن كریم یک سوره به نام

به گزارش راگا نیوز به نقل از مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش این منطقه با استناد به قرآن گفت: مقام زن در اسلام چنان است كه در قرآن كریم یک سوره به نام “النساء” نامیده شده است و در ده سوره دیگر مسائلی مربوط به حقوق و منزلت زنان آمده است.

ابوطالب حیدرزاده افزود: با توجه به اینکه خانواده کانون تعالی و تکامل ظرفیتهای انسانی و نیز مسیر روشن و مستحکم برای رسیدن به حیات طیبه است که خداوند احتیاج و اشتیاق آن را در نهاد انسان به ودیعه نهاده، نقش زن بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است، در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از بانوان اداره آموزش و پرورش کهریزک تقدیر به عمل آمد.

زیباسازی منطقه 19 تهران با نصب احجام ملی و مذهبی صورت می گیرد

معاون شهری و فضای سبز منطقه 19 تهران گفت: بوستانها و معابر این منطقه در آستانه فرارسیدن سال نو به احجام مذهبی و ملی مزین می شوند.

موسی علیپور زنوزی افزود: مجسمه سردار شهید کاظمی واقع در بوستانی با همین نام تعویض و با مجسمه جدیدی از جنس فایبرگلاس اثر استاد هنرمند جباری جایگزین می شود و چهره سازی این مجسمه به تأیید خانواده شهید رسیده و بزودی در جایگاه خود قرار خواهد گرفت.

وی یکی از اقدامات این حوزه را در آستانه سال جدید، تقویت فضای معنوی شهر با استفاده از نصب احجام مذهبی عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا واحد زیباسازی این حوزه ضمن آماده سازی یکی از احجام مذهبی با عنوان “هو العزیز” اثر هنری معصومه میر حسینی، نوع فلزی آن را در بزرگراه تندگویان نبش خیابان لطیفی نصب می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.