آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با حضور سرهنگ آرزومندی از نسخه جدید پایگاه خبری علت و راگانیوز رونمایی شد

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ضمن دیدار با مدیر مسئولان پایگاه خبری علت و راگانیوز از نسخه جدید این دو پایگاه رونمایی کرد .
سرهنگ آرزومندی ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار ، گفت : روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از خبرنگاران که در این راه خطیر قدم های محکم برداشته و از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف نظام اسلامی دریغ نکرده اند ، تشکر و قدردانی نماییم .
وی در ادامه اظهار داشت :یکی از ماموریت های حساس رسانه انتقال دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است که باید منویات و فرمایشات ایشان با حساسیت بیشتری به نسل جوان منتقل و در رسانه ها انعکاس یابد .
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه یادآور شد : شهید حسن باقری خبرنگاری بود که به نابغه اطلاعاتی در دوران جنگ عراق علیه ایران تبدیل شد و این امر نشان از آن دارد که خبرنگاران به عنوان نخبگان در عرصه اطلاع رسانی جایگاه ویژه ای در جامعه دارند .
سرهنگ اصغر آرزومندی با اشاره به مدافعان حرم ، خاطرنشان کرد : جوانان باید از فعالیت فراملی و فرا منطقه ای مدافعان حرم آگاه شوند و بدانند که آرامش این روزها در کشور را مدیون حضور مدافعان حرم هستیم لذا رسانه ها باید در بحث اطلاع رسانی و بسترسازی در خصوص مدافعان حرم اهتمام ویژه ای بورزند .
وی با بیان اینکه دوپایگاه خبری علت و راگانیوز در سطح منطقه عملکرد بسیار خوبی دارند ، افزود : دنیا عصر رسانه و ارتباطات است و نباید از دنیای غرب غافل و عقب بمانیم چرا که از اهداف تصور شده نظام جمهوری اسلامی عقب می مانیم و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در این راه از هیچ کمک و حمایتی در خصوص رسانه ها دریغ نخواهد کرد .
مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در این دیدار گفت : سرعت ، صحت و صراحت از عناصر اصلی خبر هستند که به خوبی در این دو پایگاه خبری دیده می شود که بدون هیچ جناح گیری سیاسی و کاملا مستقل فعالیت می کنند و در عرصه خبر و رسانه به خوبی ورود پیدا کرده و تا کنون موفق بوده اند .
در این دیدار صمیمی داریوش علی حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری علت و مهدی اشرفی پور مدیر مسئول پایگاه خبری راگانیوز به معرفی جامع و کامل نسخه جدید این دوپایگاه خبری پرداختند و نظرات و دیدگاه های خود را ارائه نمودند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.