آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بخشیده شدن جرائم ورود به محدوده زوج و فرد تاکسی های ورامین

به گزارش راگانیوز ؛ محمد مهمان نواز گفت: یکی از مشکلات تاکسی های خط تاکسیرانی ورامین – میدان شوش تهران، تعیین محدوده زوج و فرد از پل بعثت است که این امر باعث شده تا تاکسیرانان فقط ۱۵ روز از هر ماه بتوانند در این مسیر فعالیت کنند.

وی افزود: بسیاری از تاکسی های خط ورامین – شوش به دلیل ورود به محدوده طرح زوج و فرد و با ثبت ورود توسط دوربین مستقر در پل بعثت تهران با جریمه های چندین میلیونی مواجه شده بودند که صاحبان اکثر این خودروها ، قدرت مالی پرداخت این جریمه ها را نداشتند.
وی تصریح کرد: پس از برگزاری چندین جلسه مشترک با مسئولان شهرداری، سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور تهران بزرگ، موضوع جریمه های تاکسی های ورامین در جلسه شورای تأمین استان مطرح و با مساعدت مسئولان قرار شد که این جریمه ها بخشیده شود.
مهمان نواز گفت: با همکاری و مساعدت واحد اجرائیات پلیس راهور استان تهران ، کلیه جریمه هایی که به دلیل ورود به محدوده زوج و فرد برای تاکسی های ورامین اعمال شده بود بخشیده شد.
وی اظهار داشت: برخی از تاکسی های ورامین به دلیل ورود به محدوده طرح زوج و فرد چندین میلیون تومان جریمه شده بودند.
وی تأکید کرد: این بخشش فقط شامل جریمه ورود به محدوده زوج و فرد است و در خصوص سایر تخلفات ، این بخشش انجام نمی شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین افزود : در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی در ۳۵ خط درون شهری و درون شهری ورامین فعالیت می کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.