آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برخورد خودرو وانت با تیربرق در بزرگراه آوینی یک کشته بر جای گذاشت

محسن شمسایی  با بیان اینکه شاهدان عینی پس از این حادثه با سامانه 125 تماس و درخواست کمک کردند، اظهار داشت: راننده 42 ساله این وانت بار به دلیل نامعلومی کنترل خودرو را از دست داده و به شدت با تیر برق فشار قوی کنار جاده بزرگراه برخورد می کند.

وی افزود: راننده 42 ساله وانت پیکان قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو به بیرون منتقل شده بود.

به گفته وی، مرگ این راننده 42 ساله توسط امدادگران اورژانس تایید شد.

شمسایی تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق خودرو اقدام به نصب علائم هشدار دهنده و ایمن سازی محل و اطمینان از عدم نشت سوخت خودروی مذکور با تحویل محل حادثه به عوامل راهور منطقه به کار خود خاتمه دادند.

*** چهار مصدوم در اثر برخورد پژو 405 با دیوار

رییس ایستگاه 90 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهارداشت: راننده 21 ساله خودروی پژو پس از اینکه کنترل خودرو را از دست داد، به شدت با دیوار کنار خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین جوان آن مصدوم شدند.

بهنام ریاضی با بیان اینکه شاهدان عینی در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 90 را به خیابان غیبی محل حادثه اعزام کرد، افزود: ماموران آتش نشانان پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر با رعایت کامل اصول ایمنی درحمل مصدوم، اقدام به رها سازی مصدومین از خودروی آسیب دیده کردند که همگی از ناحیه کمر و پاها مصدوم شده بودند جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و اطمینان ازعدم نشت سوخت خودرو با تحویل محل به عوامل انتظامی و راهور به کار خود خاتمه دادند.

انتهای پیام /*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.