آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در ماه رمضان تشریح شد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آیین های مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، از ابتدای ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع در حرم مطهر برگزار و برنامه ها شامل ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی، سخنرانی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر پا خواهد شد.

همچنین در این مراسم نورانی حجج اسلام ˈصمدی یزدیˈ ، ˈتاج لنگرودیˈ و ابوالحسنی به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل در روز های سه شنبه و پنجشنبه شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در مصلی بزرگ ری ، برنامه دعا، مناجات و مرثیه سرایی در پنجشنبه شب ها از ساعت 1:30 بامداد توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) غلامرضازاده در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت 18:30 در همان مکان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، ویژه برنامه های لیالی نورانی قدر را نیز متعاقبا به اطلاع رسانی می شود.

در طول ماه مبارک رمضان برای استفاده هرچه بیشتر روزه داران و زائرین گرامی از فیوضات معنوی این ماه درب های حرم مطهر یکسره تا صبح باز خواهد بود.

بنابراین گزارش، برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه از طریق شبکه 5 سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به نشانی www.abdolazim.com بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.