آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه های شهرداری باقرشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی اعلام شد .

به گزارش  راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر رضا لک  مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر ، برنامه های شهرداری باقرشهر به مناسبت هفته  تربیت بدنی را  اعلام کرد .
وی  ضمن تبریک این هفته به تمامی ورزشکاران و علاقمندان به ورزش گفت : شهرداری باقرشهر برای هفته تربیت بدنی امسال برنامه های متنوعی را پیش بینی نموده است که برخی این برنامه ها شامل ؛ برگزاری مسابقات 10 جانبه کشتی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان  ، برگزاری سومین کارگاه علمی آموزشی تحت عنوان ” اصول علمی بدنسازی و چگونگی استفاده از مکملها ”  ، برگزاری اولین دوره کلاس داوری فوتبال درجه 3  زیر نظر فدراسیون فوتبال و مسابقات فوتسال و والیبال ویژه کارکنان شهرداری می باشد .
مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در ادامه در خصوص مسابقات 10 جانبه کشتی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان که تحت عنوان یادواره شهدای باقرشهر برگزار می گردد گفت : این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان از بین متولدین 11/10/76 لغایت 10/10/78 و در رده سنی نوجوانان نیز از بین متولدین 11/10/74 لغایت 10/10/76   انتخاب و در وزنهای 32 – 35 – 38- 53-59-66-73-85 کیلو و با یک کیلوگرم ارفاق وزن خواهد بود .
رضا لک در ادامه تصریح کرد : وزن کشی تمام اوزان روز پنج شنبه 20 مهر از ساعت 17 الی 18 و شروع مسابقات ساعت 30/8 روز جمعه 21مهر ماه بر روی دو تشک در سالن غدیر شهرداری باقرشهر خواهد شد.
وی همچنین در خصوص برگزاری اولین دوره کلاس داوری فوتبال درجه 3  زیر نظر فدراسیون فوتبال چنین بیان داشت : این برای اولین بار است که این کلاسها در منطقه باقرشهر ، کهریزک و حسن آیاد برگزاری می گردد و امیدواری با توجه به حضور علاقمندان به داوری شاهد برگزاری دوره های پیشرفته تر نیز درباقرشهر باشیم . 
ایشان در ادامه افزود : یکی از دغدغه های امروز جامعه ورزشی ما استفاده از داروهای نیروزا و مکملها می باشد ، لذا با هماهنگی به عمل آمده و جهت دانش افزائی مربیان رشته های مختلف ورزشی ، سومین کارگاه آموزشی را تحت عنوان  ” اصول علمی بدنسازی و چگونگی استفاده از مکملها ”  را در 20 مهرماه سالجاری با حضور استاد دانشکاه و کارشناس وزارت ورزش و امور جوانان آقای مهندس عماری برگزار می گردد .
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.