آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با حضور نائب رئس شورای اسلامی شهر تهران : کلنگ پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه باقرشهر به زمین زده شد .

 به گزارش راگا نیوز  به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، با حضور  مهندس حسن بیادی نائب رئس شورای اسلامی شهر تهران کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح چهار راه باقرشهر به زمین زده شد .
مهندس بيادي دراين مراسم ضمن تأكيد بر اهتمام شوراي‌اسلامي و نيز شهرداري تهران مبني‌بر كمك ‌به حل‌مشكلات شهرهاي پيراموني پايتخت، اظهار اميدواري كرد پروژه تقاطع چهارراه باقرشهر در مدت‌زمان برنامه‌ريزي شده و با كيفيت‌مطلوب به‌سرانجام برسد. وي از مديران شوراي‌اسلامي و شهرداري باقرشهر خواست تا با رفع هرچه سريعتر معارضات‌موجود در مسير پروژه، زمينه تسريع در عمليات‌اجرايي را براي دست‌انـدركـاران طرح فراهم ‌نمايند. 
دكتر مازیار حسيني معاون فني و عمراني شهرداري تهران نيز با اشاره به شعار چندسال اخير مديريت‌شهري مبني‌بر كاهش فاصله امكانات شمال و جنوب پايتخت ، پروژه‌هاي متعدد در دست اجرا در مناطق باقرشهر و كهريزك را تلاشي‌ديگر جهت رفع دغدغه‌هاي ترافيكي شهروندان دراين محدوده توصيف‌كرد.
 
 
 
 
 وي همچنين ضمن تشكر از اعضاي شوراي‌اسلامي شهر تهران به ‌خاطر پيگيري مجدانه مشكلات مردم جنوب‌شهر و نيز شهرهاي پيراموني تهران، پروژه‌هاي عمراني دردست احداث كهريزك و باقرشهر را در بهبود شرايط ترافيكي اين مناطق بسيار تأثيرگذار خواند. 
دراين مراسم شهرداران باقرشهر و كهريزك و رئيس ‌شوراي‌اسلامي باقرشهر طي سخناني از حمايت‌هاي شهرداري تهران و توجه به رفع‌مشكلات حمل‌و‌نقلي اين مناطق، تقديرو تشكر كردند. 
جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ضمن ابراز خرسندی از اجرائی شدن این پروژه گفت : پس از موافقت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با گسترش بهشت زهرا (س) طی صورتجلسه ای توافقاتی با شهرداری تهران صورت گرفته بود که اجرای این پروژه یکی از بندهای آن موافقت نامه می باشد . وی در ادامه خواستار تسریع در اجرائی شدن مابقی تعهدات شهرداری تهران شد .
پرویز صادقی ریاست شورای اسلامی باقرشهر نیز ضمن ابراز امیدواری از اجرائی شدن پروژه در زمان مقرر ، ترافیک آزار دهنده محور تهران قم  کاهش یابد و شهروندان باقرشهری دیگر شاهد ترافیک های طولانی در ایام مختلف سال نباشند .
وی به پروژه بوستان 33 هکتاری که بر اساس تعهدات شهرداری تهران در حال احداث می باشد اشاره کرد و ضمن انتقاد از کندی پیشرفت کار ، خواستار تسریع در احداث این بوستان شد .
 گفتني‌است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسکری(چهارراه باقر‌شهر) یک برنامه زمان‌بندی 9 ماهه داشته و با تحویل زمین کارگاه به پیمانکار، تلاش برای رفع معارضات‌ این پروژه در دستوركار قرار‌گرفته است.
زیرگذر طراحی‌شده در تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم‌قم با بلوار علامه عسکری، به شیوه تاپ اند داون احداث‌می‌شود و باتوجه به زمان‌بندی فشرده پروژه ، برای احداث پل روگذر از سازه فلزی بهره‌گیری خواهد شد.
 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.