آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : آسايش و امنيت امروز ، ثمره زحمات و تلاش شبانه روزی نيروي انتظامي است .

به گزارش  راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و همزمان با هفته نیروی انتظامی از مدیریت و پرسنل کلانتری 175 باقرشهر تقدیر شد . در این مراسم که شهردار ، رئيس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، معاون اجرائی شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر حضور داشتند ، از فرماندهی و پرسنل کلانتری 175 باقرشهر تقدیر گردید .
 در این مراسم ، علی دیانی ریاست کلانتری 175 باقرشهر ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، توضیحاتی را در خصوص حیطه مسئولیتی و گزارشی از اقدامات حوزه خود و برخی مشکلات و راهکارهای موجود پرداخت .
وی با اشاره به همجواری باقرشهر با حرم مطهر امام راحل (ره) و تردد زائرین مزار شهدا و اهل قبور در بهشت زهرا (س) گفت : با توجه به این موارد و لزوم تامین امنیت  شهروندان وظیفه ما سنگین تر شده است .
وی در ادامه با اشاره به پروژه احداث ساختمان جدید ، اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ساختمان در دست احداث کلانتری به بهره برداری برسد .  
در ادامه اين مراسم پرویز صادقی رئیس شوراي اسلامي باقرشهر ضمن گراميداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی ، اين هفته را به تمامي پاسداران حريم امنيت جامعه و شهروندان تبريك گفت و تصریح کرد : با توجه به توسعه شهری اماکن فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز باقرشهر ، ما به عنوان نمایندگان مردم این شهر تقاضای ارتقای سطح کلانتری را داریم و در حال پیگیری این مورد را از طریق مجاری قانونی هستیم .
جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر نیز ضمن گرامیداشت این هفته گفت : نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ثبات جامعه وظیفه سنگین و خطیری دارد و گاهاً پرسنل آن با خطرات زیادی مواجه می شوند و از گذشتن جان خود دریغ نمی کنند و از هیچ کوششی برای توسعه امنیت فروگذار نیستند .         
در این مراسم با اهدای لوح تقدير و هدایایی از مدیریت و پرسنل کلانتری باقرشهر تقدیر و تشكر شد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.