آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه های گرامیداشت روز شهدا تشریح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »؛ حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در گفت و گو با خبرنگار ایثار گفت: همه‌ساله در ۲۲ اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران برنامه‌هایی به‌منظور گرامیداشت روز شهدا اجرا می‌شود.

وی به تشریح و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام به کمک  ائمه جماعات و دستگاههای اجرایی شهرستان ری اشاره و برنامه های این روز را تشریح کردو افزود :امسال به‌مانند سال گذشته طرح تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای 22 اسفندماه  به‌صورت گسترده اجرا خواهد شد .

نصراله بمناسبت فرارسیدن 22 اسفندماه(روز بزرگداشت شهدا)؛ گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تعویض پرچم مزار شهدا، قرائت وصایای شهدا در مدارس، بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهداو تکریم 1000 نفره مادران و همسران شهدا،  نصب بنر و پلاکارد در زمینه روز بزرگداشت شهدا، اجرای برنامه کوهنوردی، غرس نهال یادبود شهدای گرانقدر و… از جمله برنامه های شهرستان ری عنوان کرد .

 نصراله با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه و اجرای برنامه های مختلف بنام شهدا، گفت: انتظار می رود اهتمام ویژه ای در اجرای برنامه های نمادین و اتخاذ تدابیر لازم به منظور شناساندن و نهادینه کردن روز شهدا صورت گیرد.

 اجرای برنامه هاو تشریح اهداف والای شهدای گرانقدر با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان در ایام گرامیداشت سالروز شهدا الزامی و ضروری است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.