آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری آیین کاشت نهال هم عهدی شهروندان شهرری با شهداء

خبرگزاری فارس: برگزاری آیین کاشت نهال هم عهدی شهروندان شهرری با شهداء

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء، محمد رباطی از برگزاری آیین کاشت نهال هم عهدی شهروندان شهرری با شهداء خبر داد.

وی با اشاره به این خبر گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ درخت کاری و ترغیب شهروندان به این سنت حسنه فرهنگسرای ولاء به‌عنوان یکی از پایگاه‌های فرهنگی شهرستان ری مراسم کاشت نهال را با حضور خانواده معزز شهدا در بوستان ولایت برگزار می‌کند.

مدیر اطلاع‌رسانی فرهنگسرای ولاء در ادامه افزود: در دنیای پر فتنه امروز که عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته است و در زمان‌هایی که مرز های جغرافیایی ؛ معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت  و تحول مبنایی در حیات بشری؛ رفته رفته از دست می‌دهد و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد؛ پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع بینانه خواهد بود.

وی ادامه داد: درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی؛ مشعل پر فروغ فرهنگ شهادت است و تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است در افراشتن پرچمهای سرخ و هر شهید مشعلی است که در شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست استقلال و آزادی بشریت چرا که بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.

رباطی افزود : زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در این وادی تهاجم فرهنگی سازمان یافته و با برنامه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی راه مطمئن و پر ثمری است که به برکت خون شهدا می‌تواند گام و مسیر درست را به نسل جوان و نوجوان سرزمینمان نشان دهد.

وی ادامه داد: فرهنگ سرای ولاء برنامه ی هم عهدی  با شهدا را در تاریخ 18/12/94 ساعت 9 صبح با حضور خانواده‌های شهدا در بوستان ولایت برگزار می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.