آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی سالن انقلاب در گذر زمان با 5 غرفه در نمایشگاه “دفاع همچنان باقیست”

به گزارش راگانیوز ، مسئول بسیج رسانه ناحیه حضرت روح الله (ره) با اعلام این خبر گفت :همزمان با هفته دفاع مقدس سالن انقلاب در گذر زمان شامل 5 غرفه در نمایشگاه “دفاع همچنان باقیست” برپا شده است .

وی در ادامه افزود : سالن انقلاب در گذر زمان با 5 موضوع : وقایع انقلاب ، جنگ تحمیلی ، جنگ نرم ، اقتصاد مقاومتی و شهدای مدافع حرم و حادثه منا در نمایشگاه دفاع همچنان باقیست برگزار شده که تاکنون مورد استقبال مردم غیور باقرشهر قرار گرفته است .

سلگی با اشاره به اینکه در این سالن سعی کرده ایم نمایش خوبی از انقلاب به جا بگذاریم ، اظهار داشت : در بخش اول توضیحاتی در خصوص وقایع انقلاب داده ایم ، در دومین بخش به توضیحات جنگ تحمیلی و حربه دشمن پس از انقلاب و جنگ سخت پرداخته ایم ، در بخش سوم جنگ نرم و حربه دشمن برای استفاده از این نوع جنگ را معرفی کرده ایم ، در بخش چهارم اقتصاد مقاومتی و انواع تحریم ها علیه مردم ایران که یکی دیگر از حربه های دشمن است توضیح داده می وشد و در بخش آخر توضیحاتی در خصوص شهدای مدافع حرم و حادثه منا به بازدید کنندگان داده می شود .

مسئول بسیح رسانه ناحیه حضرت روح الله (ره) تصریح کرد : هدف از برپایی این سالن ایجاد ارتباط بین نسل چهارم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که مردم با حضور در این غرفه ها از نزدیک با وقایع انقلابی و تجهیزات به روز آشنا شوند .

گفتنی است ؛ نمایشگاه ” دفاع همچنان باقیست ” و سالن انقلاب در گذر زمان از شنبه 3 مهر ماه آغاز شده و تا چهارشنبه 7 مهر ماه در مجموعه عطر سیب باقرشهر ادامه دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.