آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی طرح گفتمان مهدویت در ۴۰ مدرسه شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام علی کنگرلو عنوان کرد: ۲۰ کارشناس مذهبی با رویکرد پاسخ به سؤالات متنوع دانش آموزان پایه هفتم و هشتم در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوع مهدویت، مرجعیت و تقلید در این مدارس حضور می یابند.
وی تصریح کرد: این کارشناسان مذهبی در مدارس شهرهای قیامدشت، شهرری، کهریزک و حسن آباد حضور و دانش آموزان را با مکتب امام زمان(عج) آشنا خواهند کرد.
حجت الاسلام کنگرلو افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری علاوه بر آموزش دانش آموزان، دوره آموزشی برای معلمان پرورشی با موضوع پرسش ها و پاسخ های اعتقادی نیز برگزار می کند.
وی ادامه داد: در شرایطی که وهابیت سعی دارد با مخدوش کردن موضوع مهدویت و شبهه ‌افکنی در این موضوع برخی افکار و اندیشه ‌های شیطان ‌پرستی را رونق دهد باید از هر فرصت مذهبی برای آشنایی دانش‌ آموزان و نسل آینده با پیام و محور مهدویت بهره گرفت.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ری با اشاره به سند چشم ‌انداز ۲۰ ساله نظام با هدف رسیدن جمهوری اسلامی ایران به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه در تمام ابعاد افزود: نیاز است در کنار دست یافتن به جایگاه اقتصادی برتر از منظر فرهنگی نیز در قالب این سند ۲۰ ساله به جایگاه ممتاز دست یابیم.
وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری علاوه بر آموزش و پرورش، مبلغانی را نیز با موضوعات مختلف به ادارات و دستگاه های شهرستان ری اعزام می کند تا کارکنان دولت نیز با موضوعات مختلف دینی به ویژه مهدویت بیشتر آشنا شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.