آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی همایش دوچرخه‌سواری «حرم تا حرم» ویژه دهه فجر

برپایی همایش دوچرخه‌سواری «حرم تا حرم» ویژه دهه فجر

به گزارش راگانیوز، علیرضا اسفراینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و با هدف ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک، همایش مردمی دوچرخه‌سواری ویژه آقایان، در بیستم بهمن سال جاری برای شهروندان منطقه 20 تدارک دیده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم ارزشی می‌توانند صبح همان روز در محل حضور یابند، افزود: همایش دوچرخه‌سواری صبح روز دوشنبه از ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز می‌شود و با عبور از بزرگراه‌های شهید آوینی، امام علی(ع) و شهید هاشمی به حرم مطهر امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

اسفراینی‌نژاد ارائه آموزش‌های مهارتی و انجام تمرین‌های ورزشی قبل از شروع همایش را از نکات آموزشی این همایش برشمرد و اظهار داشت: همکاران پلیس راهور و شرکت شهر سالم برای تامین امنیت ترافیکی و خدمات پزشکی احتمالی به ورزشکاران در کل مسیر حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: استقرار ایستگاه‌های پذیرایی و ارائه خدمات فنی از دیگر اقداماتی است که در طول مسیر پیش‌بینی شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه حدود یک هزار دستگاه دوچرخه برای این همایش لحاظ شده است، گفت: این همایش ورزشی با برپایی جشن انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) و قرعه‌کشی اهداء جوایز به پایان می‌رسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.