آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی در بخش کهریزک

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی بخشداری کهریزک،حسین توکلی کجانی بخشدار کهریزک در اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولین ادارات بخش کهریزک و نمایندگان سپاه ناحیه روح الله در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

توکلی در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین ، ماه مبارک رمضان را تبریک و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را داشتند.

وی اظهار داشت:حضرت امام خمینی (ره) نقش برجسته ای درهدایت،رهبری،پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برعهده داشت.

وی با اشاره به عملکرد هریک از کمیته های ستاد ارتحال در سال گذشته گفت:در سال گذشته اقدامات شایسته ای از سوی کمیته های برگزاری مراسم و استقبال از زائرین در بخش کهریزک صورت گرفت که قابل تقدیر میباشد.

توکلی در ادامه گفت:امیدوارم امسال نیز با تشکیل کمیته های مربوط و با برنامه ریزی و برگزاری جلسات منظم و با شناخت و ارزیابی نقاط ضعف سال گذشته به شایستگی هر چه تمام تر ونظرات فرمانداری ویژه شهرستان ری دین خود را به امام راحل اداء نماییم.

توکلی افزود:در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)با توجه به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان امسال شرایط تغییر کرده و بحث اسکانبه زائرین را نداریم و از استان همجوار زائر خواهیم داشت
✍️بخشدار کهریزک درپایان گفت : تدابیر لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم صورت پذیرد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.