آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه قطبی مسئولین دبیرخانه و بایگانی مناطق شهرستان های استان تهران

به گزارش  راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، با حضور حسینی مشاور مدیرکل و رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک، میر حسینی معاون اداره راهبری و اسناد اداره کل و ملا حسینی مسئول بایگانی اداره کل، جلسه قطبی مسئولین دبیرخانه و بایگانی مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آموزشگاه پروین اعتصامی منطقه کهریزک برگزار گردید.

در ابتدا افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به اعضای حاضر، از اهمیت و نقش راهبردی دبیرخانه و بایگانی در آموزش و پرورش سخن گفت. وی همچنین در ادامه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در منطقه ارائه داد.

افضلی نیا در ادامه اضافه کرد: حوصله و ارتباط مناسب با ارباب رجوع از اهم وظایف مسئولین و کارکنان دبیرخانه بوده و داشتن سعه صدر یکی از مهترین ویژگی های مسئولین دبیرخانه آموزش و پرورش مناطق شهرستان های استان تهران می باشد.

در ادامه حسینی مشاور مدیرکل و رئیس اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان آموزش و پرورش کهریزک و مسئولین دبیرخانه های مناطق، گفت: باید کار ارزشمند الکترونیکی کردن پرونده کارکنان با دقت و توان هر چه بیشتر انجام گیرد، چرا که الکترونیکی کردن پرونده کارکنان باعث دسترسی آسان و سریع به پرونده و اسناد آنان می گردد.

وی همچنین افزود: در بحث بروز رسانی کردن پرونده کارکنان کیفیت انجام آن مورد انتظار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.