آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ناوگان حمل و نقل عمومی در روستای قمصر ساماندهی می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، دهیار روستای قمصر با اشاره به این مطلب بیان کرد: توسعه و ساماندهی حمل و نقل عمومی روستا یکی از مهم ترین اقداماتی است که در دهیاری در حال اجراست و تسهیل رفت و آمد روستایی از مزایای این طرح مهم است.

وی با اشاره به موضوع جلسه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در این روستا گفت: در نظر است ناوگان حمل و نقل عمومی بخش خطوط تاکسیرانی زیر نظر واحد ترافیک شهرداری باقر شهر برود تا خدمات بهتر و مطلوب تری به اهالی روستا ارائه شود.

فرجی با توجه به افزایش اتوبوس های این بخش افزود: تعداد سازمانی اتوبوسها از 7 دستگاه اتوبوس به همت دهیاری روستای (قمصر – دهنو و درسن آباد ) به 10 دستگاه تا پایان امسال  افزایش می یابد.

مهندس فراهانی مسئول ترافیک شهرداری باقر شهر نیز در این جلسه حمایت  شهرداری باقر شهر را در خصوص بحث ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در روستای قمصر اعلام کرد.

دومین جلسه بررسی وضعیت ترافیکی روستا با حضور مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر مهندس فراهانی، علی فرجی دهیار روستای قمصر ، اعضای شورای این روستا و نماینده راننده های تاکسی خط قمصر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.