آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جنگ شادی و خنده در سالن عطر یاس

622865_872-300x200

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی گفت : این مراسم با هدف بوجود آوردن فضای شاد برای مردم و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها در فرهنگسرای عطر یاس در حال برگزاری است .

مسئول آموزش شهروندی در خصوص برنامه های جنگ شادی و خنده افزود : در این مراسم برنامه های متنوعی تدارک دیده شده از جمله : طنز، شعبده بازی، مسابقه برای کودکان و زوجین ، آتش بازی ، اکروباتیک بازی های جذاب ، حرکت تعادل بر روی طناب به همراه موسیقی های شاد و … که موجب استقبال بسیار خوب شهروندان باقرشهری گردید .

وی با تاکید بر نقش شادی، نشاط و ارتباط بین اعضای خانواده ها در پیشگیری و درمان انواع مشکلات روحی و روانی اظهارکرد : اکثرا خانواده ها به صورت تک نفره به تفریح می پردازند و برنامه ریزی ها برای تفریحات بیشتر برای سنین مشخص مثلا برای کودکان یا جوانان است اما لازم است برای کاهش آسیب های اجتماعی و به دور از تنش های شغلی اعضای خانواده در کنار هم باشند .

قربانی تصریح کرد : هنرمندان با ایجاد چنین فضاهای شاد و مفرح می توانند درعرصه های مختلف فرهنگی هنری درجهت ارتقاء فرهنگ وهنر سطح شهر خود گام برداشته و لبخند و نشاط را مهمان دل های شهروندان کنند  .

لازم به ذکر است ؛ جنگ شادی و خنده  از 9 بهمن ماه فرهنگسرای عطر یاس شهرداری باقرشهر آغاز شده و به مدت دو هفته هر شب در دوسانس در حال برگزاری است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.