آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری دومین جلسه شورای ورزش روستایی باقرشهر در گلحصار+تصاویر

img_1083

img_1083

بعد از برگزاری اولین جلسه شورای ورزش روستایی باقرشهر که ماه گذشته در روستای قمصر برگزار شد، با پیشنهاد دهیار روستای گلحصار دومین جلسه ورزش روستایی باقرشهر هم روز گذشته با هدف بررسی وضعیت ورزشی گلحصار در دفتر دهیاری این روستا برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار می شد، محمدرضا قدیری دهیار گلحصار، سیاوش عطایی رئیس هیئت روستایی باقرشهر، علی اکبر قدرتی مسئول هیئت فوتبال گلحصار و اصغر کربلایی، حسین پور، خانم رمضانی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان ورزشی این روستا حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر اظهار داشت: ورزش روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما برای رشد و توسعه ورزش منطقه، نیاز به همدلی و وفاق گسترده ای با روستاهای تابعه خود داریم.

img_1071

وی افزود: طی سال های گذشته ورزشکاران زیادی از همین روستاهای تابعه باقرشهر در میادین ملی و بین المللی به عنوان قهرمانی دست یافته اند که این نشان از پتانسیل بالای ورزشی روستاهای منطقه دارد، به همین دلیل باید با برنامه ریزی هایی مدون به فکر توسعه روز افزون ورزش در روستاهای منطقه باشیم.

وی در پایان با تاکید بر تشکیل شورای ورزش در روستاهای باقرشهر به ویژه قمصر، گلحصار و درسون آباد که از جمعیت بالایی نیز برخوردار هستند، گفت: مسئولین روستا باید به همراه پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش با برگزاری منظم جلسات شورای ورزش، ارتباز خود با اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی باقرشهر بیشتر کرده تا به لطف خدا در آینده ای نزدیک شاهد بسط و گسترش ورزش روستاهای اطراف باشیم.

در بخش بعدی این جلسه نیز، محمدرضا قدیری دهیار گلحصار با اشاره به عناوین و قهرمانی های کسب شده در سال های اخیر توسط ورزشکاران گلحصار، گفت: وجود این تعداد قهرمان ورزشی در روستا، بیانگر پتانسیل بالای گلحصار در حوزه ورزش است که مطمئنا اگر مسئولان منطقه توجه بیشتری به این روستا داشته باشند، جوانان و نوجوانان ما توانایی کسب افتخارات بزرگتری نیز دارند.

img_1080

رمضانی مسئول ورزش بانوان روستای گلحضار نیز دقایقی به ارائه گزارش از وضعیت ورزش بانوان و مسائل و مشکلات پیش روی آن ها پرداخت و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بانوی ورزشکار در گلحصار فعالیت دارند که در رشته های بسکتبال، ایروبیکف بدنسازی، ورزش های رزمی و ورزش صبحگاهی فعالیت مستمر دارند.

وی با اشاره به نبود مربی مجرب جهت همکاری به بانوان پرانگیزه روستا هم گفت: طی ماه های گذشته چندین مربی ورزشی از نقاط مختلف شهرستان جهت هدایت و تمرین بانوان ورزشکار ما به گلحصار آمده اند که متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد راه و جمل و نقل، ادامه همکاری مقدور نبود؛ امیدواریم با برگزاری این گونه جلسات و افزایش ارتباط با مسئولین ورزش باقرشهر، مشکلات ورزشی روستای گلحصار نیز کاهش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.