آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری ششمین جلسه شورای اداری سازمان صنعت معدن و تجارت استان به میزبانی “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری، ششمین جلسه شورای اداری سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات صنعتی صبح روز دوشنبه مورخ  به ریاست مهندس مس فروش و با حضور معاونین، روسای ستادی، مدیران ادارات شهرستان های تابعه سازمان و کارشناسان در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار گردید.

جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی، ری را قطب صنعت و پایگاه اساسی استان تهران دانست  و افزود: بعد از تهران دومین جایگاه در بعد اقتصادی و سرزمینی و صنعتی متعلق به شهرستان ری می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری سفر مستقل ریاست محترم جمهور به شهرستان ری را مهم ارزیابی نمود و آن را برگ زرینی بر افتخارات شهرستان برشمرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه خواستار تعامل سازنده بین صنعت و دانشگاه شد و تهیه نقشه جامع صنعتی کشور را یک نقشه راهبردی جهت انتقال تجارب به آیندگان برشمرد.

در ادامه مس فروش رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان اجرای برجام امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی صنایع و رونق اقتصادی باشیم.

 مس فروش وجود مزیتهای بی شمار در استان تهران نظیر گمرکات، صنایع و معادن غنی،ب هره مندی از توان علمی و نیروهای کارآمد فعال را عامل مهم جهت تحقق اهداف و سیاستهای استان در زمینه توسعه این حوزها و ارتقای شاخص های اقتصادی اظهار داشت.

وی احیای بخش تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی را مبنایی و رویکردی عنوان داشت و از برنامه های مهم سازمان بیان نمودند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان تهران طرح تکریم ارباب رجوع را مهم ارزیابی نموده و از کلیه همکاران خواست هر روز با نشاط و شادابی در محل کار حضور پیدا کرده و در خدمت رسانی به ارباب رجوع با روی خوش اقدامات لازم را بعمل آورند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه افضلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری ضمن عرض خیر مقدم به حاضران حضور رئیس سازمان، معاونین، مدیران ادارات شهرستانهای تابعه و ستادی سازمان و مجموعه فرمانداری بجهت میزبانی مراسم قدردانی نمود ، همچنین معاونین صنایع- بازرگانی داخلی- برنامه ریزی و سرمایه گذاری- بازرسی و مدیریت روابط عمومی سخنانی پیرامون عملکرد و برنامه های آتی دستگاههای ذیربط خود ارائه نمودند.






ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.