آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مسابقات سازه های مکانیک در دانشگاه یادگار امام شهرری (ره)

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) روز سه شنبه در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: این رقابت ها در چهار شاخه موشک آبی، موشک کاغذی، نجات تخم مرغ و سازه ماکارونی با حضور ۳۹ تیم دانش آموزی از مدارس شهرستان ری و ۴۲ تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
سید مصطفی حسینی مزینانی تصریح کرد: پیش رویداد این مسابقات نیز در قالب جلسه توجیهی برای شرح آیین نامه در شرایط مسابقه با حضور داوران هر بخش در یک هفته قبل از مسابقه برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این رقابت ها را تعمیق دانش و ایجاد رقابت علمی و عملی بیان کرد و افزود: این مسابقات موجب پرورش خلاقیت و ابتکار، شور و نشاط در فضای صمیمی بین جوانان می شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) گفت: تقویت تفکر و اندیشه در نسل جدید زمینه رشد و توسعه کشور در حوزه های فناوری را فراهم می کند، ضمن اینکه شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها نیاز و ضرورت به شمار می رود.
وی تصریح کرد: حمایت و تشویق دانش آموزان و دانشجویانی که از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند موجب رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف می شود.
دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) دارای ۲۸ هزار دانشجو در ۱۸۳ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.