آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نزدیک به هزار تن محصول خام دامی ازشهرری صادر شد

محمد وحید تاویلی اظهار داشت: محصولاتی که به خارج از کشور صادر شد شامل مرغ منجمد، انواع آلایش خوراکی و غیرخوراکی دام است.
وی یادآور شد: صادرات انواع فرآورده های خام دامی به خارج از کشور پس از احراز شرایط مطلوب و بر اساس ضوابط دامپزشکی کشور انجام شد.
تاویلی ارز آوری محصولات و فرآورده های خام دامی را در اقتصاد کشور مهم دانست و افزود: تولید محصولات و فرآورده های خام دامی علاوه بر تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود که این اقدام تاثیر مطلوب و مناسبی را برای اقتصاد به همراه دارد.
وی با بیان اینکه به علت نوسان ارز آمار دقیقی از میزان ریالی صادرات در دست نیست، افزود: کیفیت بالای تولیدات دامی این منطقه و وجود کارخانه های فراوان فعال در زمینه تولیدات دامی و لبنی زمینه مساعدی برای فعالیت در این بخش اقتصادی در جنوب تهران فراهم کرده است.
شهرستان ری با وجود چهار کشتارگاه دامی فعال و یک کشتارگاه در حال احداث و همچنین ۶ کشتارگاه طیور فعال و یک کشتارگاه غیر فعال بیشترین آمار کشتارگاه را در استان تهران داراست.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.