آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هدایت الله جمالی پور فرماندار ری بسیج را محور وحدت در جامعه دانست

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور در مراسم تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه ادارات شهرستان ری با اشاره به اینکه هدف امام خمینی (ره) از ایجاد بسیج ۲۰ میلیونی بسط و گسترش فرهنگ آن در میان تمام اقشار جامعه بود، اظهار داشت: بسیج به عنوان یک مفهوم و فرهنگی غنی متعلق به گروه و جناح خاصی نیست.
وی تصریح کرد: بسیجی باید فارغ از حزب و جناح سیاسی با عمل به قانون و اخلاق مداری به دنبال ایجاد همدلی و انسجام در جامعه باشد.
جمالی پوراز بسیج به عنوان حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: بسیجیان باید بیش از دیگران اخلاق مدار باشند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام به دنبال سوء استفاده از اختلافات مسئولان هستند تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.
معاون استاندار تهران با اشاره اینکه امروز جامعه با ارزش های اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس فاصله دارد، تصریح کرد: بسیج بهترین راه و روش برای برگشتن به این ارزش ها و اصول است.
وی یادآور شد: بسیجی بودن تنها در داشتن چفیه و کارت بسیج خلاصه نمی شود، بلکه عمل به قانون و اخلاق مداری از مهمترین خصوصیات یک بسیجی محسوب می شود.
فرماندار ری با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اختلاف افکنی های قومی و مذهبی در کشور هستند، اظهار داشت: اخلاق مداری و تزریق روحیه امید به جامعه از مهمترین ماموریت های بسیج در شرایط کنونی است.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه ادارات شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان شاغل در ادرات شهرستان ری در محل فرمانداری برگزارشد.
بسیج ادارات شهرستان ری دارای ۲۰ پایگاه فعال است و در حوزه های محرومیت زدایی در روستاهای دور دست، حوادث غیر مترقبه و کمک به مسئولان در اجرای بهتر ماموریت های خود فعالیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.