آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش بصیرت به‌مناسبت حماسه 9 دی در کتابخانه 13 آبان

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، جهانگیر رهبری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بصیرت به‌مناسبت حماسه 9 دی در کتابخانه 13 آبان خبر داد و گفت: همایش بصیرت به مناسبت حماسه 9 دی‌ماه به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 و بسیج حوزه 370 شفاعت برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح اظهار داشت: برگزاری سخنرانی مذهبی، توزیع بروشور، پخش کلیپ مرتبط با وقایع 9 دی ماه سال 88 و برگزاری مسابقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد: همایش بزرگ بصیرت به‌منظور یادآوری وقایع و رویدادهای فتنه سال 88، عاشورای سال 88 و حماسه ملی مردم ایران در اعتراض به وقایع سال 88 برگزار می‌شود.

رهبری با اشاره به مبحث برگزاری این همایش تصریح کرد: شناخت فتنه و اثرات مخرب آن در جامعه اسلامی و ارزش های والای بصیرت و ارج نهادن به این روز و عهد و پیمان با ولایت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و روز بصیرت از مباحثی است که در این همایش مطرح خواهد شد.

مدیر کتابخانه 13 آبان با توجه به این همایش عنوان کرد: همایش بصیرت همزمان با 9 دی ماه در کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.