آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره برداری از پروژه های عظیم عمرانی باقرشهر، نتیجه همدلی و همزبانی مسئولین شهری است

DSC_1057-300x200

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز ایستگاه دوم آتش نشانی  و پارک اسکان اضطراری با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، دکتر امامی معاون توسعه و پشتیبانی استاندار تهران ، اکبرپور معاون امور آمادگی و مقابله با بحران سازمان مدیریت بحران کشور، تواهن مدیر کل امور شهری استانداری تهران، سعید استادفرج شهردار باقرشهر و حجت الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر افتتاح شد  .

فرماندار ویژه ری در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گفت : هرچقدر که همدلی و همزبانی در میان مسئو لین شهری محکمتر و قوی تر باشد رضایتمندی بیشتر مردم را در پی دارد که امروز با افتتاح این پروژه ها شاهد نتیجه وحدت و همدلی میان مسئولین شهری باقرشهر هستیم .

وی با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم ، افزود : شوراها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که در قرآن و سیره نبوی نیز به آن اشاره های فراوان شده ، در همین راستا مسئولین شهری و شورای اسلامی شهر باید خدمت رسانی به مردم را مبنا قرار داده و از سطحی نگری و عدم تفاهم اجتناب کنند تا موجب رضایتمندی و خرسندی شهروندان شوند .

هدایت االه جمالی پور مهمترین هدف مسئولین شهرستان ری را خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت : تمامی مسئولین شهری شهرستان ری توان و ظرفیت خود را بر پایه خدمت رسانی صادقانه و گره گشایی از مشکلات مردم قرار داده و در صدد هستند این نگاه خاص را در جامعه حاکم کنند و از حاشیه بپرهیزند .

معاون استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، تصریح کرد : در تمامی عرصه های مختلف حضور مردم باعث رشد و توسعه در جامعه شده که پیشرفت های بزرگی در برداشته در همین راستا حضور حداکثری مردم را باید در انتخابات پیش رو بسیار با اهمیت بدانیم چرا که به اعتقاد امام راحل (ره) این انقلاب به پشتوانه مردم معنا پیدا کرده است .

وی با بیان اینکه انتخابات باشکوه تر تهدیدات کمتری در بردارد ؛ افزود : هرچقدر در جامعه اختلاف سلیقه کمتر باشد عظمت نظام بیشتر خواهد شد به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث سال 88 جذب حداکثری را به مسئولین تذکر دادند و خواستار جذب حداکثری سلایق و توجه به همه مردم شدند و یکی از صحنه هایی که می تواند موجب همدلی و همزبانی میان همگان شود ، صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد .

هدایت الله جمالی پور عدم ارتباط و تعامل بین مردم و مجلس را بزرگترین خطر قلمداد کرد و گفت  : مجلس محلی برای اعمال اراده مردم ، وحدت و انسجام ملی است و اگر این تعامل میان مردم و مجلس نباشد مجلس فرمایشی و شخصی می شود که این عدم ارتباط خطری بزرگ است .

در ادامه مراسم دکتر امامی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری تهران ، ضمن تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت : با توجه به تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی و کمبود امکانات وظیفه شهرداری ها بسیار سخت و دشوار بوده و از آنجایی که وسعت فعالیت های شهرداری بسیار زیاد است ، افتتاح چنین پروژه هایی همت و همکاری بالا را می طلبد که امروز شاهد آن هستیم .

وی با اشاره به هفتم اسفند ماه و انتخابات پیش رو ، تصریح کرد : مردم باید تکریم از دولت را با حضور حداکثری در راستای لغو تحریم ها نشان دهند .

امامی در پایان ضمن اظهار امیدواری از حضور باشکوه مردم در انتخابات ؛ یادآور شد : مردم با حضور باشکوه و آگاه مندانه خود در کنار صندوق های رای نشان خواهند داد که به دستگاه های اجرایی کشور یاری می رسانند و خواهان کشوری آباد و سربلند هستند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.