آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

به صدا در آمدن زنگ بازگشایی 11 مدرسه با حضور مدیر عامل و معاو نان آبفای منطقه6- شهر ری

باحضور مدیر عامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری، زنگ بازگشایی و آغاز سال جدید تحصیلی 11 مدرسه منطقه به صدا درآمد.

IMG_4224

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت : هم زمان با نخستین روزمهرماه ، جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی  با مشارکت آبفای منطقه در شش مدرسه منطقه برگزار شد و مدیر عامل و معاونان شرکت با حضور دراین مدارس زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آوردند. 

مرتضی میرآبادی افزود: اصغر کرمی مدیر عامل شرکت نیز صبح امروز با حضور درمدرسه استثنایی موفقیان زنگ آغاز سال جدید تحصیلی را در جمع دانش آموزان  کم توان ذهنی و جسمی- حرکتی این مدرسه به صدا درآورد .

وی با اشاره به  مشارکت آبفا در برگزاری جشن شکوفه ها و جشن آغاز سال تحصیلی در 11 مدرسه  اظهار داشت : روابط عمومی آبفای منطقه از روز گذشته با مشارکت در برگزاری آئین جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اولی و همچنین جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی اقدام به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی در 11 مدرسه زیر پوشش نمود .

وی هدف از مشارکت در این طرح را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جهت گذر از کم ابی عنوان و خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی با حضور عروسک قطره،اجرای برنامه نمایشی با موضوع صرفه جویی ، توزیع هدایا و بسته های فرهنگی و تبلیغاتی شامل کتاب صرفه جویی، مداد و دفتر نقاشی توسط مدیر عامل و معاونین شرکت ، و نصب پلاکارد  و استند مصرف بهینه آب از برنامه های جانبی این مراسم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.