آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از 900 مسافر نوروزی در بوستان های منطقه 19 اسکان یافتند

به گزارش راگانیوز ، پیمان قربانی به اختصاص 375 سکوی بتنی برای کمپ موقت مسافران نوروزی در بوستان افرا اشاره کرد و افزود: در همین راستا مسافران نوروزی از 28 اسفند در این بوستان مستقر شده و تا روز امروز نیز921 مسافر از این خدمات بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: چهار دستگاه سرویس بهداشتی، نمازخانه، زمین بازی کودکان، میز تنیس، شطرنج، زمین چمن مصنوعی در بوستان افرا برای کمپ موقت مسافران نوروزی مهیا شده و به لحاظ تأمین روشنایی نیز در بالای هر سکو پایه چراغ پارکی وجود دارد و امکانات تفریحی در اختیار مسافران قرار گرفته است.
وی یادآور شد: ایستگاه اطلاع ‌رسانی مسافران نوروزی در بوستان افرا واقع شده و مسافران ضمن اسکان در این بوستان می توانند از خدمات ایستگاه اطلاع‌ رسانی شامل بسته های گردشگری که دارای نقشه شهر تهران، اماکن تفریحی و نقاط اسکان مسافران و مراکز تفریحی، بلیت تخفیف اماکن گردشگری، نایلون ویژه بازیافت به همراه بروشور مسابقه پیامکی بهره مند شوند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.