آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تابستان متفاوت در شهر ری تجربه کنید

به گزارش راگانیوز ؛ محمد جواد حیدری پور رئیس فرهنگسرای ولاء ضمن اعلام خبر فوق افزود:این جشنواره با هدف زمینه سازی اوقات فراغت خانواده های ساکن در شهر ری ،تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی، ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی و توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برای شهروندان اجرا می‌شود.
بنا بر این گزارش و به گفته حیدری پور ؛ برنامه‌های «جشنواره تابستانی » در دو سطح محلی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.که از  ویژه برنامه منطقه ای توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران اجرا می‌شود، می‌توان به برنامه‌های «آب و آیینه»برای توانمندسازی زوج‌های جوان، «آدینه‌ها عیدند »روزهای جمعه ، «عصرانه‌های شادی» با برگزاری مسابقات ورزشی، ایستگاه‌های فرهنگی و…، اردوگاه فرهنگی، جشنواره نوآوری‌های اجتماعی، کارگاه‌های «احترام به والدین»، «پویش کتابخوانی» با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و «پویش شادش کن» در فضای مجازی اشاره کرد.
این گزارش می افزاید : رئیس فرهنگسرای ولاء به اهمیت اجرای برنامه‌های مناسبتی در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه دهه کرامت به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از ۳ تا ۱۳ مرداد ماه، برنامه ویژه دهه ولایت به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیر خم ۱۰ تا ۱۸ شهریور ماه و عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۲۹ تیر ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.
حیدری پور در پایان اظهارکرد: طرح‌های موضوعی به دلیل اهمیت و اثرگذاری و نقش موثر در جریان فرهنگی شهر به عنوان مهم‌ترین بخش جشنواره تابستانی ۹۶ در نظر گرفته شده است. «مادران قصه‌گو» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه به وسیله قصه‌گویی، «پارک کتاب کودک»، «جشنواره اقوام»، «جعبه کفش»، «خانواده پایدار» و «دوشنبه‌های قرآنی» برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تابستان امسال است.
بر اساس گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ولاء،«جشنواره تابستانی » از 10 تیر ماه تا ۱۸ شهریور ماه سال جاری در شهر ری میدان نماز ،فرهنگسرای ولاء  پذیرای شهروندان است.
صداو سیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.