آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری دارای بیشترین معضلات زیست‌محیطی و اجتماعی در استان است

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در نشستی با حضور مدیران شهرستان و الیاس حضرتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ری اظهار کرد: پیگیری مجلس و نمایندگان خانه ملت امروز لازم است تا فضای مناسب‌تری برای فعالیت‌های صنعتگران، معدن‌کاران و بازرگانان شهرستان ری فراهم شود.

وی ادامه داد: با حضور مدیران شهرستان ری در بخش اقتصاد تلاش می‌شود تا موانع و مشکلات موجود برطرف شود.

فرماندار شهرستان ری بیان کرد: مشکلات متعددی در بخش صنعت در مالیات‌ها به‌خصوص مالیات بر ارزش‌افزوده وجود دارد که تولیدکنندگان را دچار مشکل می‌کند و باید به‌طور مفصل بدان پرداخت.

جمالی‌پور ادامه داد: مشکلات تولیدکنندگان کشور امروز باید به‌طور ویژه و با نگاه دقیقی بررسی و ابهامات قانونی که در برخی موارد وجود دارد، برطرف شود.

وی گفت: شهرری از شهرستان‌های مهم و بزرگ کشور است و به‌ندرت شهرستانی را با این ویژگی‌های منحصربه‌فرد سراغ داریم.

فرماندار شهرستان ری بیان کرد: جمعیت شهرری از پنج استان کشور بیشتر است و دومین شهرستان بزرگ استان تهران محسوب می‌شود.

جمالی‌پور اضافه کرد: شهرری سیزدهمین شهر ایران ازنظر استقرار واحدهای صنعتی و مهم‌ترین شهر حمل‌ونقلی بوده و بزرگ‌ترین پایانه حمل‌ونقل کشور در این منطقه در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: 50 درصد کارهای مربوط به این پایانه حمل‌ونقل انجام شده و بقیه نیز در دست انجام است.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: شهرری ازنظر کشاورزی از قدیم‌الایام زبانزد بوده و ازلحاظ دام‌پروری نیز دارای ویژگی‌های خاصی است.

جمالی‌پور اظهار کرد: شهرری ازنظر دام‌پروری به‌خصوص در تولید گوشت قرمز و شیر دارای جایگاه ویژه‌ای است و ظرفیت‌های خوبی برای فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان وجود دارد.

وی گفت: شهرری بزرگ‌ترین مرکز انباری کشور محسوب می‌شود و باید به این امر نیز توجه شود.

فرماندار شهرستان ری بیان کرد: پنج زندان بزرگ کشور در شهرستان ری قرار دارد و بزرگ‌ترین مرکز بازیافت زباله نیز در این شهرستان استقرار یافته است.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: شهرری ازلحاظ زیست‌محیطی و اجتماعی دارای بیشترین معضلات و مشکلات در استان تهران است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.