آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تامین امنیت شهرستان ری با سرکلانتری برخلاف قانون اساسی است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداران و بخشداران استان تهران در فرمانداری شهرری با اشاره به اینکه ساختارهای اداری شهرستان ری نیاز به سامان دهی و تحول دارد افزود: شورای اسلامی شهرتهران بر اساس اصل ۱۰۰ قانون اساسی در خصوص شهرستان ری دچار تخلف است و این موضوع باید سریعا مورد بازنگری قرار گیرد.
وی به اتحاد و همدلی گروه ها و جریان های سیاسی شهرستان ری در طول دوران روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان داشت: گروه ها و جریان های سیاسی شهرستان ری بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پس از هشت سال به یک اتحاد و همدلی مثال زدنی در سطح شهرستان رسیدند که فعالیت های انتخاباتی و حضور پر شور مردم این شهرستان در انتخابات اسفند ماه سال گذشته مبین این مساله بود.
جمالی پور به اتصال آب شرب شهرستان ری به سد ماملو، توسعه و بازسازی جاده های روستایی، افزایش فضاها و امکانات درمانی و سایر خدمات دولت تدبیر وامید در شهرستان ری پرداخت و خاطر نشان کرد: قدم های بزرگی برای توسعه و رفاه مردم به اذعان نخبگان و صاحب نظران در مدت دولت تدبیر و امید در شهرستان ری برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه در طول دوران دولت یازدهم ساختار اداری شهرستان متحول شده است گفت: شهرستان ری با توجه به موقعیت، وسعت و جمعیت نیازمند توجه بیشتر دولت است.
جمالی پور به وجود شهرک های صنعتی بزرگ کشور و بزرگترین انبارهای دپو کالا کشور در شهرستان ری اشاره کرد و بیان داشت: بزرگترین پایانه حمل ونقل کشور به زودی در شهرستان ری به بهره برداری خواهد رسید.
اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری ها و بخشداران استان تهران روز شنبه با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، احمدی معاون سیاسی وزیر کشور، هاشمی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان های استان تهران، بخشداران، معاونین سیاسی فرمانداری ها و محسن علیجانی زمانی و علیرضا رحیمی نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.