آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تبدیل حسن آباد به قطب باراندازی استان تهران باید اصولی باشد

به گزارش راگانیوز ؛ محسن علیجانی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در ساختمان شورای شهر حسن آباد فشافویه به منظور بررسی مشکلات شهری طی سخنانی اظهار داشت: یکی از نقاط بسیار مناسب از لحاظ نیروی انسانی در استان تهران، حسن آباد فشافویه است که بی شک به جایگاه تاریخی خود در همه ابعاد خواهد رسید.

مشکلات کوچک باید به دست مدیران محلی حل شود

علیجانی با اشاره به جایگاه مدیران و روسای ادارات در سطح شهرستان افزود: مشکلات شهرستان ری باید از طریق مسئولین شهرستانی به مسئولین استانی انتقال داده شود تا نسبت به حل این مشکلات اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه کارهای مناسبی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری و حوزه های دیگر صورت گرفته است گفت: امروز با لطف امام و رهبری همه ایران در اختیار مردم قرار دارد و نباید انتظار داشته باشیم که مسئولین در سطح بالا مشکلات درونی شهر را حل کنند بلکه این معضلات کوچک باید به دست خود مدیران محلی مرتفع شوند.

باید از پوشش های رسانه ای برای حل مشکلات منطقه استفاده کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که در جنگ اقتصادی به سر می بریم باید دست به دست هم‌ بدهیم و با محوریت اقتصاد مقاومتی که مهم ترین موضوع آن تولید است و با پیشرفت علم و فناوری به تقویت مهارت ها دست پیدا کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: تقویت کارآفرینی و تولید و مدرسه سازی اثر بسیار مهمی در پیشرفت کشور خواهد داشت چرا که با تقویت فکری مردم در جهت های علمی و اقتصادی می توانیم در عرصه های علمی و فرهنگی بهتر بدرخشیم.

علیجانی بیان داشت: شورا و شهرداری وبخشداری باید نمایندگانی راتعیین کنند و مشکلات توسط این نماینده بیان و منتقل شود چرا که ما به عنوان نمایندگان مردم باید پرسشگر باشیم و فرماندار و بخشدار و سایر نمایندگان پاسخگو باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از پوشش های رسانه ای برای حل مشکلات منطقه استفاده شود گفت: باید مشکلات عملیاتی و جهادی پیگیری شوند و به مردم گزارش داده شود، لذا مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد.

تبدیل حسن آباد به قطب باراندازی استان تهران باید اصولی باشد

وی در ادامه با اشاره به اینکه وسعت شهر فرودگاهی امام خمینی ۱۴ هزار هکتار است و  دو سوم ری نیز فشافویه است افزود: باید به این مسئله توجه داشته باشیم که خدمات متقابل شهر فرودگاهی برای حسن آباد چه چیزی خواهد بود و این چیزی است که باید مورد مطالبه قرار بگیرد و در این راستا اگر قرار است کل باراندازهای شهر تهران که حدود ۸۰۰ هکتار است به این منطقه انتقال یابد و باید سهم حسن آباد دیده شود.

علیجانی گفت: باید از ظرفیت های شهر فرودگاهی برای حسن آباد استفاده شود و باید دید ری می خواهد بارانداز شود یا نه و تعریف شده این کار صورت بگیرد و اگر قرار بر این شد که این منطقه قطب باراندازی استان تهران شود اطلاع رسانی درست به مردم شود چرا که مردم حسن اباد شایسته بهترین خدمات هستند و باید مسئولین مضاعف کار کنند تا به هدف نهایی که خدمت رسانی به مردم است برسیم.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.