آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سیستم حمل و نقل حسن آباد فاقد زیرساخت مناسب است

به گزارش راگانیوز ؛ علیرضا زندی اظهار داشت: حسن آباد فشافویه بر اساس سرشماری سال ۹۵ دارای ۴۴ هزار جمعیت ساکن است که باید به این میزان ۴۰ هزار اتباع و جمعیت شناور کارگری که در شهرک صنعتی شمس آباد شاغل هستند را نیز اضافه کرد.
وی به ساخت ۳ هزار مسکن مهر طی سال های اخیر در بخش حسن آباد فشافویه اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه های متولی قبل از انجام هر گونه کاری باید زیرساخت های لازم را در منطقه ایجاد کنند، امکانات حسن آباد فشافویه با نیاز مردم این شهر همخوانی ندارد.
زندی به دیگر مشکلات این بخش اشاره کرد و یادآور شد: مدارس بخش فشافویه از زمان تحویل مسکن مهر به متقاضیان به صورت ۲ شیفته و با جمعیت ۴۰ نفری اداره می شوند.
عضو شورای شهر حسن آباد در ادامه به استقرار زندان های تهران بزرگ در این بخش اشاره کرد و افزود: ۲۰ هزار زندانی در ۲ زندان واقع در جاده چرمشهر استقرار یافته اند که به طور کامل از امکانات و زیرساخت ها حسن آباد فشافویه در حوزه های آب، برق و گاز استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: خانواده های زندانیان در روزهای ملاقات به دلیل نبود اتوبوس و تاکسی در جاده چرمشهر از مشکلات زیادی رنج می برند، نبود وسایل نقلیه عمومی در این جاده خطرات زیادی برای خانواده زنداینان به ویژه زنان دارد.
زندی به تفاهم نامه شهرداری تهران با فرمانداری ری در زمان انتقال زندان های تهران به این بخش اشاره کرد و گفت: دستگاه های متولی تهران در زمان انتقال معضلات این کلانشهر به شهرهای اطراف تفاهم نامه ها و قول های زیادی می دهند، ولی پس از استقرار و در زمانی که باید خدمات رسانی کنند مباحثی مانند کمبود بودجه را بهانه ای برای عدم خدمات رسانی خود تلقی می کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود احداث ایستگاه مترو را یکی از نیازهای اساسی مردم بخش حسن آباد فشافویه عنوان کرد و افزود: مترو فرودگاه امام خمینی(ره) در حال حاضر از لحاظ تعداد مسافر صرفه اقتصادی ندارد و در کل حالت نمایشی دارد.
زندی گفت: اگر خط متروی فرودگاه به بخش حسن آباد به خصوص شهرک صنعتی شمس آباد متصل می شد، موجب خدمات بهتری به جمعیت شناور کارگری بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه می شود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.