آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نرم افزار جامع مدیریت بحران در سپاه سیدالشهدا(ع) طراحی شد

به گزارش راگانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سیدالشهداء(ع)؛ هادی حفیظی در این خصوص اظهار داشت: حضور بالای نیروهای سپاه و بسیج در استان های بحران زده باعث طراحی و راه اندازی سامانه جامع مدیریت بحران در سپاه سیدالشهدا(ع) شد و در نهایت به همت نخبگان و نیروهای جوان انقلابی ظرف مدت کوتاهی طراحی و به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: مدیریت توزیع کمک های مردم، برآورد خسارت، جلوگیری از گسترش آسیب و استفاده از تمام ظرفیت ها برای امداد رسانی از قابلیت های مهم این نرم افزار است.
معاون پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: این سامانه بیشتر ناظر به مدیریت بحران در مقطع پس از بروز حادثه و در مواقع ضرورت حضور نیروهای مسلح در صحنه طراحی شده که قابلیت ثبت آنلاین اطلاعات خانوار و رصد وضع اماکن مسکونی و عمومی، مدیریت گروه های جهادی و امدادی مستقر در مناطق، مدیریت توزیع کمک های مردمی، رصد آنلاین وضعیت منطقه و نقشه ماهواره ای را دارد.
حفیظی ابراز کرد: این نرم افزار به صورت پایلوت در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و استان هایی که در سیل های اخیر به عنوان معین آنها مشخص شده، اجرا خواهد شد و امکان تسری طرح در دیگر نیروهای مسلح و دستگاه های متولی نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه در زمان بحران مهمترین عوامل در کمک رسانی محسوب می شود، اضافه کرد: این نرم افزار قابلیت مدیریت متمرکز، جامع و یکپارچه را در زمان پس از ایجاد بحران دارد تا بدین ترتیب نیروهای امداد رسان با دقت و سرعت بالا اقدام به کمک رسانی نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.