آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل مسئولان استانداری تهران از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در ندامتگاه شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی ندامتگاه شهرری، در ابتدای این دیدار محمدی مدیر ندامتگاه شهرری ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های فرهنگی و اشتغال مددجویان (آموزش ۱، ۲ عنوان رشته مهارتی) گفت: در حال حاضر طرح طبقه بندی زندانیان بر اساس سن و جرم در این ندامتگاه در حال اجرا است و همه توان خود را به کار گرفته ایم تا در رسالتی که بر عهده ما گذاشته شده قصوری صورت نگیرد.

وی ضرورت حضور و بازدید دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط از فضای زندان را انکار ناپذیر دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرائی باید کمک کنند تا مددجویان بازگشت سعادتمندانه به جامعه داشته باشند.

در ادامه حاضرین از کلیه قسمت‌های ندامتگاه از جمله سالن مادران، مهد کودک، کارگاه‌های آموزشی و اشتغال، واحد فرهنگی، کتابخانه و …. بازدید کردند.

درحاشیه این بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: در نظام فکری دین اسلام، زن جایگاهی رفیع و مسئولیت‌های بزرگی دارد، که اگر در جایگاه اصلی خود که همگام با ساختمان وجودی اوست، قرار گیرد، بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع حل می‌شود. اما اگر از این جایگاه جدا شود در پشت پرده‌های نفاق و در پوششی بنام آزادی، قربانی میشود. در این هنگام هرگز نباید از او پرورش انسان صالح انتظار داشت.

در ادامه این بازدید از سوی مسئولان استانداری تهران در رابطه با انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی و پرکردن اوقات فراغت مددجویان با فعالیت‌های فرهنگی و اشتغالزایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.